Vols per 5 euros. Ryanair llança ofertes per 5 euros després de la fi de l’estat d’alarma

 

La companyia aèria de baix cost Ryanair ha llançat una oferta especial de viatges per a maig, amb seients a 5 euros, amb l’objectiu d’aprofitar la fi de l’estat d’alarma a Espanya, que finalitza el dia 9 de maig.

En les rutes promocionades amb eixides des d’aeroports espanyols, l’aerolínia ‘low cost’ proposa vols a Palma per 4,99 euros i a Porto o Budapest per 7,99 euros.

Així, des de Madrid, Barcelona, Lanzarote, Màlaga, Mallorca, Santander i Sevilla, Ryanair permetrà als turistes volar bé a destins nacionals, bé a internacionals.

Fi d’alarma, 9 de maig

L’oferta de Ryanair té especial rellevància si tenim en compte que a partir del 9 de maig ja no haurà estat d’alarma a Espanya, atés que el Govern es nega a prorrogar-lo malgrat les peticions de diverses comunitats autònomes.

Un estiu optimista

D’altra banda, s’espera que d’esta manera amb esta campanya d’ofertes de vols siga la que inicie un estiu optimista on les aerolínies recuperen gran part de la seua activitat. Amb vista al fet que des de juny hi haja una forta demanda de reserves, Ryanair també disposa d’un 20% de descompte en 200.000 places per a la temporada estival.

Estiu 2022

 

Ja se pensa amb l’estiu del 2022, l’aerolínia irlandesa low cost va presentar dimarts passat el seu nou calendari de vacances, en el qual llançarà ofertes de més de 10.000 vols setmanals en 500 rutes a destins populars, com els espanyols de Barcelona, Eivissa, Sevilla o Lanzarote.

L’aerolínia també va anunciar que ha llançat una oferta de seients amb vols a partir de 29,99 euros per a viatjar fins a finals d’octubre de 2022, una promoció que estarà disponible fins a la mitjanit d’este dijous, va indicar Efe.

«Estem encantats de presentar la nostra programació d’estiu de 2022 que, ara com ara, inclou 500 connexions amb destinacions tant urbanes com de sol i platja», va destacar en un comunicat Jason McGuinness, director comercial de Ryanair.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU