Vols per 5 euros. Ryanair llança ofertes per 5 euros després de la fi de l’estat d’alarma

 

La companyia aèria de baix cost Ryanair ha llançat una oferta especial de viatges per a maig, amb seients a 5 euros, amb l’objectiu d’aprofitar la fi de l’estat d’alarma a Espanya, que finalitza el dia 9 de maig.

En les rutes promocionades amb eixides des d’aeroports espanyols, l’aerolínia ‘low cost’ proposa vols a Palma per 4,99 euros i a Porto o Budapest per 7,99 euros.

Així, des de Madrid, Barcelona, Lanzarote, Màlaga, Mallorca, Santander i Sevilla, Ryanair permetrà als turistes volar bé a destins nacionals, bé a internacionals.

Fi d’alarma, 9 de maig

L’oferta de Ryanair té especial rellevància si tenim en compte que a partir del 9 de maig ja no haurà estat d’alarma a Espanya, atés que el Govern es nega a prorrogar-lo malgrat les peticions de diverses comunitats autònomes.

Un estiu optimista

D’altra banda, s’espera que d’esta manera amb esta campanya d’ofertes de vols siga la que inicie un estiu optimista on les aerolínies recuperen gran part de la seua activitat. Amb vista al fet que des de juny hi haja una forta demanda de reserves, Ryanair també disposa d’un 20% de descompte en 200.000 places per a la temporada estival.

Estiu 2022

 

Ja se pensa amb l’estiu del 2022, l’aerolínia irlandesa low cost va presentar dimarts passat el seu nou calendari de vacances, en el qual llançarà ofertes de més de 10.000 vols setmanals en 500 rutes a destins populars, com els espanyols de Barcelona, Eivissa, Sevilla o Lanzarote.

L’aerolínia també va anunciar que ha llançat una oferta de seients amb vols a partir de 29,99 euros per a viatjar fins a finals d’octubre de 2022, una promoció que estarà disponible fins a la mitjanit d’este dijous, va indicar Efe.

«Estem encantats de presentar la nostra programació d’estiu de 2022 que, ara com ara, inclou 500 connexions amb destinacions tant urbanes com de sol i platja», va destacar en un comunicat Jason McGuinness, director comercial de Ryanair.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.