Vols per 5 euros. Ryanair llança ofertes per 5 euros després de la fi de l’estat d’alarma

 

La companyia aèria de baix cost Ryanair ha llançat una oferta especial de viatges per a maig, amb seients a 5 euros, amb l’objectiu d’aprofitar la fi de l’estat d’alarma a Espanya, que finalitza el dia 9 de maig.

En les rutes promocionades amb eixides des d’aeroports espanyols, l’aerolínia ‘low cost’ proposa vols a Palma per 4,99 euros i a Porto o Budapest per 7,99 euros.

Així, des de Madrid, Barcelona, Lanzarote, Màlaga, Mallorca, Santander i Sevilla, Ryanair permetrà als turistes volar bé a destins nacionals, bé a internacionals.

Fi d’alarma, 9 de maig

L’oferta de Ryanair té especial rellevància si tenim en compte que a partir del 9 de maig ja no haurà estat d’alarma a Espanya, atés que el Govern es nega a prorrogar-lo malgrat les peticions de diverses comunitats autònomes.

Un estiu optimista

D’altra banda, s’espera que d’esta manera amb esta campanya d’ofertes de vols siga la que inicie un estiu optimista on les aerolínies recuperen gran part de la seua activitat. Amb vista al fet que des de juny hi haja una forta demanda de reserves, Ryanair també disposa d’un 20% de descompte en 200.000 places per a la temporada estival.

Estiu 2022

 

Ja se pensa amb l’estiu del 2022, l’aerolínia irlandesa low cost va presentar dimarts passat el seu nou calendari de vacances, en el qual llançarà ofertes de més de 10.000 vols setmanals en 500 rutes a destins populars, com els espanyols de Barcelona, Eivissa, Sevilla o Lanzarote.

L’aerolínia també va anunciar que ha llançat una oferta de seients amb vols a partir de 29,99 euros per a viatjar fins a finals d’octubre de 2022, una promoció que estarà disponible fins a la mitjanit d’este dijous, va indicar Efe.

«Estem encantats de presentar la nostra programació d’estiu de 2022 que, ara com ara, inclou 500 connexions amb destinacions tant urbanes com de sol i platja», va destacar en un comunicat Jason McGuinness, director comercial de Ryanair.

Últimes notícies

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.

Morin dos jóvens ofegats mentre es banyaven amb bandera roja a Guardamar

Dos jóvens han mort ofegats aquest dissabte a la platja d'Els Vivers, a Guardamar del Segura, mentre es banyaven amb bandera roja. Els serveis d'emergència els han reanimat sense èxit després de rescatar-los de l'aigua.

El PSPV denuncià que un terç de la Unitat d’Emergències continua sense cobrir

El PSPV-PSOE ha denunciat que la Unitat d’Anàlisi i Seguiment de les Emergències continua amb dos de les seues sis places vacants, tres anys i mig després de la seua creació, i reclama al Consell que les cobrisca de manera immediata.

L’energia acumulada en el Mediterrani dispara les pluges d’esta setmana

Aemet atribuïx els episodis de pluja excepcional d’esta setmana a la gran quantitat d’energia i calor acumulada en el Mediterrani occidental durant tot l’estiu.

Avís groc per fortes pluges la matinada de dilluns a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a la matinada de dilluns l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior nord de la província de València, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Així funciona el Bono Hostaleria 2026 als pobles afectats per la dana

El Bono Hostaleria 2026 destina 3,9 milions a reemborsar el 50 % del consum en bars i restaurants dels municipis afectats per la dana, amb ajudes de fins a 50 euros per persona i més de 78.000 potencials beneficiaris.