Vox retrau la decisió ‘unilateral’ del PP de donar llicència al Nou Mestalla: ‘No podem estar d’acord’

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El portaveu de Vox a l’Ajuntament de València, Juanma Badenas, ha retret que la Regidoria d’Urbanisme de l’Ajuntament de València haja atorgat la llicència al València Club de Futbol per a poder reprendre les obres del seu nou camp de futbol, el conegut com Nou Mestalla. “És una decisió unilateral”, ha advertit l’edil, que recalca que la seua formació “no pot estar d’acord”.

En un missatge en xarxes socials, Badenas recorda que PP i Vox –formacions que integren l’equip de govern municipal– portaven “diverses setmanes, quasi mes i mig, tractant de resoldre la qüestió de presentar una moció conjunta per part dels dos socis que no donara drets urbanístics al València CF el dia 3 d’agost”.

“El Partit Popular ha trencat amb esta posició, concedint una llicència amb drets urbanístics a Peter Lim. Nosaltres no podem estar a favor d’això”, diu el portaveu de Vox, que insistix que “ha sigut una decisió unilateral del PP que no ha sigut consultada” amb ells.

L’Ajuntament de València ha atorgat al València CF la llicència per a poder reprendre les obres del seu nou camp de futbol, el Nou Mestalla i situat a l’avinguda Corts Valencianes de la ciutat.

A partir de la notificació d’este permís, que establix “condicions molt exigents” perquè l’entitat esportiva “complisca amb els terminis de les obres”, el club “té tres mesos per a presentar el projecte d’execució” del futur estadi, segons ha informat el consistori.

Així mateix, ha indicat que la llicència “compta amb tots els informes tècnics que avalen la seua completa viabilitat jurídica” i “condiciona i penalitza al València CF en cas d’incompliments de terminis de construcció de l’estadi.

L’administració local ha precisat també que “les obres hauran d’iniciar-se en el termini màxim de sis mesos i finalitzar-se en el termini màxim de 30 mesos” i “no fins a 42 com demanava” el club de futbol. A més, ha detallat que “no s’admetran noves interrupcions en aquests terminis, excepte causa justificada de força major”.

Per la seua banda, el València CF ha informat que “treballa per a reprendre les obres del Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos, com a marca la llicència que li ha concedit l’ajuntament de la capital valenciana per a reprendre la construcció del seu nou estadi de futbol”.

Després que el consistori comunicara este divendres que ha atorgat a l’entitat esportiva el citat permís, aquest club ha emès un comunicat en el qual ha precisat que “en el dia de hui, s’ha rebut per part de l’Ajuntament de València la preceptiva llicència d’obres per a la parcel·la de Corts Valencianes”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.