Vox retrau la decisió ‘unilateral’ del PP de donar llicència al Nou Mestalla: ‘No podem estar d’acord’

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El portaveu de Vox a l’Ajuntament de València, Juanma Badenas, ha retret que la Regidoria d’Urbanisme de l’Ajuntament de València haja atorgat la llicència al València Club de Futbol per a poder reprendre les obres del seu nou camp de futbol, el conegut com Nou Mestalla. «És una decisió unilateral», ha advertit l’edil, que recalca que la seua formació «no pot estar d’acord».

En un missatge en xarxes socials, Badenas recorda que PP i Vox –formacions que integren l’equip de govern municipal– portaven «diverses setmanes, quasi mes i mig, tractant de resoldre la qüestió de presentar una moció conjunta per part dels dos socis que no donara drets urbanístics al València CF el dia 3 d’agost».

«El Partit Popular ha trencat amb esta posició, concedint una llicència amb drets urbanístics a Peter Lim. Nosaltres no podem estar a favor d’això», diu el portaveu de Vox, que insistix que «ha sigut una decisió unilateral del PP que no ha sigut consultada» amb ells.

L’Ajuntament de València ha atorgat al València CF la llicència per a poder reprendre les obres del seu nou camp de futbol, el Nou Mestalla i situat a l’avinguda Corts Valencianes de la ciutat.

A partir de la notificació d’este permís, que establix «condicions molt exigents» perquè l’entitat esportiva «complisca amb els terminis de les obres», el club «té tres mesos per a presentar el projecte d’execució» del futur estadi, segons ha informat el consistori.

Així mateix, ha indicat que la llicència «compta amb tots els informes tècnics que avalen la seua completa viabilitat jurídica» i «condiciona i penalitza al València CF en cas d’incompliments de terminis de construcció de l’estadi.

L’administració local ha precisat també que «les obres hauran d’iniciar-se en el termini màxim de sis mesos i finalitzar-se en el termini màxim de 30 mesos» i «no fins a 42 com demanava» el club de futbol. A més, ha detallat que «no s’admetran noves interrupcions en aquests terminis, excepte causa justificada de força major».

Per la seua banda, el València CF ha informat que «treballa per a reprendre les obres del Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos, com a marca la llicència que li ha concedit l’ajuntament de la capital valenciana per a reprendre la construcció del seu nou estadi de futbol».

Després que el consistori comunicara este divendres que ha atorgat a l’entitat esportiva el citat permís, aquest club ha emès un comunicat en el qual ha precisat que «en el dia de hui, s’ha rebut per part de l’Ajuntament de València la preceptiva llicència d’obres per a la parcel·la de Corts Valencianes».

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.