11.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Vox retrau la decisió ‘unilateral’ del PP de donar llicència al Nou Mestalla: ‘No podem estar d’acord’

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El portaveu de Vox a l’Ajuntament de València, Juanma Badenas, ha retret que la Regidoria d’Urbanisme de l’Ajuntament de València haja atorgat la llicència al València Club de Futbol per a poder reprendre les obres del seu nou camp de futbol, el conegut com Nou Mestalla. “És una decisió unilateral”, ha advertit l’edil, que recalca que la seua formació “no pot estar d’acord”.

En un missatge en xarxes socials, Badenas recorda que PP i Vox –formacions que integren l’equip de govern municipal– portaven “diverses setmanes, quasi mes i mig, tractant de resoldre la qüestió de presentar una moció conjunta per part dels dos socis que no donara drets urbanístics al València CF el dia 3 d’agost”.

“El Partit Popular ha trencat amb esta posició, concedint una llicència amb drets urbanístics a Peter Lim. Nosaltres no podem estar a favor d’això”, diu el portaveu de Vox, que insistix que “ha sigut una decisió unilateral del PP que no ha sigut consultada” amb ells.

L’Ajuntament de València ha atorgat al València CF la llicència per a poder reprendre les obres del seu nou camp de futbol, el Nou Mestalla i situat a l’avinguda Corts Valencianes de la ciutat.

A partir de la notificació d’este permís, que establix “condicions molt exigents” perquè l’entitat esportiva “complisca amb els terminis de les obres”, el club “té tres mesos per a presentar el projecte d’execució” del futur estadi, segons ha informat el consistori.

Així mateix, ha indicat que la llicència “compta amb tots els informes tècnics que avalen la seua completa viabilitat jurídica” i “condiciona i penalitza al València CF en cas d’incompliments de terminis de construcció de l’estadi.

L’administració local ha precisat també que “les obres hauran d’iniciar-se en el termini màxim de sis mesos i finalitzar-se en el termini màxim de 30 mesos” i “no fins a 42 com demanava” el club de futbol. A més, ha detallat que “no s’admetran noves interrupcions en aquests terminis, excepte causa justificada de força major”.

Per la seua banda, el València CF ha informat que “treballa per a reprendre les obres del Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos, com a marca la llicència que li ha concedit l’ajuntament de la capital valenciana per a reprendre la construcció del seu nou estadi de futbol”.

Després que el consistori comunicara este divendres que ha atorgat a l’entitat esportiva el citat permís, aquest club ha emès un comunicat en el qual ha precisat que “en el dia de hui, s’ha rebut per part de l’Ajuntament de València la preceptiva llicència d’obres per a la parcel·la de Corts Valencianes”.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.