Vox retrau la decisió ‘unilateral’ del PP de donar llicència al Nou Mestalla: ‘No podem estar d’acord’

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

El portaveu de Vox a l’Ajuntament de València, Juanma Badenas, ha retret que la Regidoria d’Urbanisme de l’Ajuntament de València haja atorgat la llicència al València Club de Futbol per a poder reprendre les obres del seu nou camp de futbol, el conegut com Nou Mestalla. «És una decisió unilateral», ha advertit l’edil, que recalca que la seua formació «no pot estar d’acord».

En un missatge en xarxes socials, Badenas recorda que PP i Vox –formacions que integren l’equip de govern municipal– portaven «diverses setmanes, quasi mes i mig, tractant de resoldre la qüestió de presentar una moció conjunta per part dels dos socis que no donara drets urbanístics al València CF el dia 3 d’agost».

«El Partit Popular ha trencat amb esta posició, concedint una llicència amb drets urbanístics a Peter Lim. Nosaltres no podem estar a favor d’això», diu el portaveu de Vox, que insistix que «ha sigut una decisió unilateral del PP que no ha sigut consultada» amb ells.

L’Ajuntament de València ha atorgat al València CF la llicència per a poder reprendre les obres del seu nou camp de futbol, el Nou Mestalla i situat a l’avinguda Corts Valencianes de la ciutat.

A partir de la notificació d’este permís, que establix «condicions molt exigents» perquè l’entitat esportiva «complisca amb els terminis de les obres», el club «té tres mesos per a presentar el projecte d’execució» del futur estadi, segons ha informat el consistori.

Així mateix, ha indicat que la llicència «compta amb tots els informes tècnics que avalen la seua completa viabilitat jurídica» i «condiciona i penalitza al València CF en cas d’incompliments de terminis de construcció de l’estadi.

L’administració local ha precisat també que «les obres hauran d’iniciar-se en el termini màxim de sis mesos i finalitzar-se en el termini màxim de 30 mesos» i «no fins a 42 com demanava» el club de futbol. A més, ha detallat que «no s’admetran noves interrupcions en aquests terminis, excepte causa justificada de força major».

Per la seua banda, el València CF ha informat que «treballa per a reprendre les obres del Nou Mestalla en el termini màxim de sis mesos, com a marca la llicència que li ha concedit l’ajuntament de la capital valenciana per a reprendre la construcció del seu nou estadi de futbol».

Després que el consistori comunicara este divendres que ha atorgat a l’entitat esportiva el citat permís, aquest club ha emès un comunicat en el qual ha precisat que «en el dia de hui, s’ha rebut per part de l’Ajuntament de València la preceptiva llicència d’obres per a la parcel·la de Corts Valencianes».

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.