14.7 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Els whatsapps filtrats d’Albert Rivera podrien donar a entendre que Malú està embarassada

 

El passat divendres, el líder de Ciutadans, Albert Rivera, denunciava davant de la Guàrdia Civil que el seu compte de WhatsApp havia sigut piratejat després d’haver rebut un missatge-trampa. Poc després d’eixe fet, el compte d’Anonymous Catalonia (@anonktalonia), ara bloquejat, va publicar tot un seguit de tuits que contenien, suposadament, informació obtinguda del WhatsApp de Rivera, segons arreplega ‘Informalia’.

 

Entre els tuits n’hi havia alguns amb missatges misteriosos com «Albertito, què fa un grup anomenat ‘La Manada’ en el teu Whatsapp?» però la cosa no va quedar ahí i, segons avança el mitjà citat, ‘Informalia’, entre les publicacions podria haver eixit a la llum una conversació del polític amb la cantant, i la seua actual parella, Malú on ella hauria anunciat que està embarassada. Si es confirmara la notícia, Malú estaria esperant el seu primer fill mentres que Rivera seria pare per segona volta.

 

Mesures legals contra Anonymous Catalonia

El líder del partit taronja ha denunciat a Anonymous Catalonia per un delicte de revelació de secrets, contemplat en l’article 197 del Codi Penal. Este delicte comportaria penes de presó d’un a quatre anys per als acusats i una multa de 12 a 24 mesos. Els mateixos hackers ja havien intentat fer-se amb el compte de WhatsApp d’Inés Arrimadas, qui també ha emprés mesures legals contra el grup.

 

Els hackers van enviar un missatge-trampa a Rivera a on se l’alertava que algú havia intentat accedir al seu compte de WhatsApp des d’un altre dispositiu mòbil i que per «verificar» la seua identitat havia d’enviar un codi. Una volta enviat el codi, els hackers van poder accedir al compte i van bloquejar al líder de C’s per a que no poguera accedir als xats que tenia. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.