Dos encaputxats assalten la casa de Francis Montesinos

Dos individus encaputxats van assaltar l’habitatge del dissenyador valencià Francis Montesinos, ubicada al municipi valencià de Llíria.

Els lladres van intimidar i lligar de mans el dissenyador i un altre home que era al seu domicili diumenge a la vesprada quan van irrompre al xalet.

Després de rebre l’avís del robatori, diverses patrulles de la Policia Local de Llíria i de la Guàrdia Civil es van traslladar fins a la vivenda, els agents de la benemèrita es van fer càrrec de la investigació.

A dia de hui ja s’han practicat detencions per part de la Guàrdia Civil.

Montesinos, que té 71 anys, va necessitar atenció mèdica en patir una crisi d’ansietat que va agreujar els seus problemes cardíacs, segons han informat fonts sanitàries.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va mobilitzar un equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que va traslladar el modista a l’Hospital de Llíria, on li van realitzar un complet reconeixement.

Últimes notícies

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.