4.166 nous positius i 6 morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 4.166 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 1.015 a Castelló (165.050 en total), 898 a Alacant (470.907 en total) i 2.253 a València (732.665 en total).

D’ells, 1.804 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 437 de Castelló, 380 d’Alacant i 987 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 509 persones ingressades, 28 d’elles en l’UCI: 102 a la província de Castelló, 1 en UCI; 140 a la província d’Alacant, 11 d’elles en l’UCI; i 267 a la província de València, 16 en UCI.

S’han notificat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots ells en els últims 7 dies. Es tracta d’una dona d’entre 85 anys, i cinc homes d’entre 50 i 98 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.213: 1.066 a la província de Castelló, 3.502 en la d’Alacant i 4.645 en la de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.