56 empreses de València s’adherixen al Club de Producte Turístic Camí del Cid per impulsar el turisme sostenible

Ejemplo de shortcode con estilo
Un total de 56 establiments de la província de València s'han incorporat al Club de Producte Turístic Camí del Cid, que promou la creació de noves experiències turístiques sostenibles i la cohesió territorial.

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – Un total de 56 establiments de la província de València s’han adherit al Club de Producte Turístic Camí del Cid, una iniciativa que busca desenvolupar una xarxa d’empreses i serveis de qualitat. Aquesta nova incorporació permetrà canalitzar l’oferta d’aquests establiments a través de la marca Camí del Cid, proporcionant-los accés al mercat nacional i internacional vinculat a aquest important itinerari turístic.

Impulsat pel Consorci Camí del Cid, el club ja compta amb 401 empreses i serveis de tota Espanya i té com a objectiu fomentar noves experiències turístiques que siguin sostenibles. Això contribuirà a la cohesió territorial i al desenvolupament econòmic local mitjançant quatre clubs temàtics enfocats als productes associats al cicloturisme, el senderisme, els allotjaments històrics i la gastronomia.

En l’actualitat, del total d’adhesions registrades al Club de Producte Turístic Camí del Cid, 189 pertanyen a la categoria d’allotjaments, 43 a serveis d’alimentació i restauració, 47 són empreses d’activitats turístiques, guies i agències de viatges, 95 espais visitables o d’informació, 11 ofereixen serveis específics per al viatger senderista o cicloturista, i 16 establiments estan especialitzats en la gastronomia de quilòmetre zero.

El diputat de Turisme i Esports de la Diputació de València, Pedro Cuesta, ha ressaltat que aquestes dades evidencien el bon acolliment d’aquesta iniciativa dins del sector. Cuesta ha apuntat que es demostra l’interès per part dels agents turístics per unir esforços en una direcció comú: cohesionar l’oferta empresarial de qualitat associada a l’itinerari i facilitar la comercialització de noves experiències turístiques.

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.