56 empreses de València s’adherixen al Club de Producte Turístic Camí del Cid per impulsar el turisme sostenible

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – Un total de 56 establiments de la província de València s’han adherit al Club de Producte Turístic Camí del Cid, una iniciativa que busca desenvolupar una xarxa d’empreses i serveis de qualitat. Aquesta nova incorporació permetrà canalitzar l’oferta d’aquests establiments a través de la marca Camí del Cid, proporcionant-los accés al mercat nacional i internacional vinculat a aquest important itinerari turístic.

Impulsat pel Consorci Camí del Cid, el club ja compta amb 401 empreses i serveis de tota Espanya i té com a objectiu fomentar noves experiències turístiques que siguin sostenibles. Això contribuirà a la cohesió territorial i al desenvolupament econòmic local mitjançant quatre clubs temàtics enfocats als productes associats al cicloturisme, el senderisme, els allotjaments històrics i la gastronomia.

En l’actualitat, del total d’adhesions registrades al Club de Producte Turístic Camí del Cid, 189 pertanyen a la categoria d’allotjaments, 43 a serveis d’alimentació i restauració, 47 són empreses d’activitats turístiques, guies i agències de viatges, 95 espais visitables o d’informació, 11 ofereixen serveis específics per al viatger senderista o cicloturista, i 16 establiments estan especialitzats en la gastronomia de quilòmetre zero.

El diputat de Turisme i Esports de la Diputació de València, Pedro Cuesta, ha ressaltat que aquestes dades evidencien el bon acolliment d’aquesta iniciativa dins del sector. Cuesta ha apuntat que es demostra l’interès per part dels agents turístics per unir esforços en una direcció comú: cohesionar l’oferta empresarial de qualitat associada a l’itinerari i facilitar la comercialització de noves experiències turístiques.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.