56 empreses de València s’adherixen al Club de Producte Turístic Camí del Cid per impulsar el turisme sostenible

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – Un total de 56 establiments de la província de València s’han adherit al Club de Producte Turístic Camí del Cid, una iniciativa que busca desenvolupar una xarxa d’empreses i serveis de qualitat. Aquesta nova incorporació permetrà canalitzar l’oferta d’aquests establiments a través de la marca Camí del Cid, proporcionant-los accés al mercat nacional i internacional vinculat a aquest important itinerari turístic.

Impulsat pel Consorci Camí del Cid, el club ja compta amb 401 empreses i serveis de tota Espanya i té com a objectiu fomentar noves experiències turístiques que siguin sostenibles. Això contribuirà a la cohesió territorial i al desenvolupament econòmic local mitjançant quatre clubs temàtics enfocats als productes associats al cicloturisme, el senderisme, els allotjaments històrics i la gastronomia.

En l’actualitat, del total d’adhesions registrades al Club de Producte Turístic Camí del Cid, 189 pertanyen a la categoria d’allotjaments, 43 a serveis d’alimentació i restauració, 47 són empreses d’activitats turístiques, guies i agències de viatges, 95 espais visitables o d’informació, 11 ofereixen serveis específics per al viatger senderista o cicloturista, i 16 establiments estan especialitzats en la gastronomia de quilòmetre zero.

El diputat de Turisme i Esports de la Diputació de València, Pedro Cuesta, ha ressaltat que aquestes dades evidencien el bon acolliment d’aquesta iniciativa dins del sector. Cuesta ha apuntat que es demostra l’interès per part dels agents turístics per unir esforços en una direcció comú: cohesionar l’oferta empresarial de qualitat associada a l’itinerari i facilitar la comercialització de noves experiències turístiques.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.