16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

56 empreses de València s’adherixen al Club de Producte Turístic Camí del Cid per impulsar el turisme sostenible

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – Un total de 56 establiments de la província de València s’han adherit al Club de Producte Turístic Camí del Cid, una iniciativa que busca desenvolupar una xarxa d’empreses i serveis de qualitat. Aquesta nova incorporació permetrà canalitzar l’oferta d’aquests establiments a través de la marca Camí del Cid, proporcionant-los accés al mercat nacional i internacional vinculat a aquest important itinerari turístic.

Impulsat pel Consorci Camí del Cid, el club ja compta amb 401 empreses i serveis de tota Espanya i té com a objectiu fomentar noves experiències turístiques que siguin sostenibles. Això contribuirà a la cohesió territorial i al desenvolupament econòmic local mitjançant quatre clubs temàtics enfocats als productes associats al cicloturisme, el senderisme, els allotjaments històrics i la gastronomia.

En l’actualitat, del total d’adhesions registrades al Club de Producte Turístic Camí del Cid, 189 pertanyen a la categoria d’allotjaments, 43 a serveis d’alimentació i restauració, 47 són empreses d’activitats turístiques, guies i agències de viatges, 95 espais visitables o d’informació, 11 ofereixen serveis específics per al viatger senderista o cicloturista, i 16 establiments estan especialitzats en la gastronomia de quilòmetre zero.

El diputat de Turisme i Esports de la Diputació de València, Pedro Cuesta, ha ressaltat que aquestes dades evidencien el bon acolliment d’aquesta iniciativa dins del sector. Cuesta ha apuntat que es demostra l’interès per part dels agents turístics per unir esforços en una direcció comú: cohesionar l’oferta empresarial de qualitat associada a l’itinerari i facilitar la comercialització de noves experiències turístiques.

Últimes notícies

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha defés avanços en la reconstrucció després de la dana amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i un ritme d'execució duplicat. Ha reclamat coordinar-se amb el Govern i reactivar de manera urgent la comissió mixta.