13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

56 empreses de València s’adherixen al Club de Producte Turístic Camí del Cid per impulsar el turisme sostenible

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – Un total de 56 establiments de la província de València s’han adherit al Club de Producte Turístic Camí del Cid, una iniciativa que busca desenvolupar una xarxa d’empreses i serveis de qualitat. Aquesta nova incorporació permetrà canalitzar l’oferta d’aquests establiments a través de la marca Camí del Cid, proporcionant-los accés al mercat nacional i internacional vinculat a aquest important itinerari turístic.

Impulsat pel Consorci Camí del Cid, el club ja compta amb 401 empreses i serveis de tota Espanya i té com a objectiu fomentar noves experiències turístiques que siguin sostenibles. Això contribuirà a la cohesió territorial i al desenvolupament econòmic local mitjançant quatre clubs temàtics enfocats als productes associats al cicloturisme, el senderisme, els allotjaments històrics i la gastronomia.

En l’actualitat, del total d’adhesions registrades al Club de Producte Turístic Camí del Cid, 189 pertanyen a la categoria d’allotjaments, 43 a serveis d’alimentació i restauració, 47 són empreses d’activitats turístiques, guies i agències de viatges, 95 espais visitables o d’informació, 11 ofereixen serveis específics per al viatger senderista o cicloturista, i 16 establiments estan especialitzats en la gastronomia de quilòmetre zero.

El diputat de Turisme i Esports de la Diputació de València, Pedro Cuesta, ha ressaltat que aquestes dades evidencien el bon acolliment d’aquesta iniciativa dins del sector. Cuesta ha apuntat que es demostra l’interès per part dels agents turístics per unir esforços en una direcció comú: cohesionar l’oferta empresarial de qualitat associada a l’itinerari i facilitar la comercialització de noves experiències turístiques.

Últimes notícies

Detinguda la directora d’una guarderia a Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia Nacional ha detingut a la directora d'una guarderia d'Algemesí per presumpte maltractament habitual i vexacions a menors. Després de declarar, ha quedat en llibertat provisional amb mesures d'allunyament i prohibició de treballar amb menors.

Dos milions per a millorar l’eficiència energètica en tres edificis de l’Estat a Castelló

MITECO ha aprovat tres projectes per a reduir consum i emissions en edificis de la AGE a Castelló amb fons Feder 2021-2027. El principal convertirà un immoble en edifici de consum quasi nul.

Vivenda demana retirar de les plataformes 14.000 pisos turístics il·legals en la Comunitat Valenciana

Vivenda ha notificat a les plataformes 86.275 vivendes turístiques i de temporada il·legals i els ha demanat retirar els seus anuncis. En la Comunitat Valenciana són 14.387.

Morant acusa a Feijoo de mentir sobre la dana i sosté que continua fent-ho

La ministra Diana Morant ha carregat contra Alberto Núñez Feijoo per la gestió de la dana en la Comunitat i li ha acusat de mentir per a protegir a Carlos Mazón. Les seues crítiques coincidixen amb la compareixença del líder del PP en la comissió parlamentària.

Detinguda una treballadora d’una guarderia d’Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia ha detingut a una dona de 55 anys que treballa en una guarderia d'Algemesí pel presumpte maltractament a menors. La denúncia va partir del personal i el centre està clausurat.

Morant acusa a Feijóo de mentir sobre la DANA i de donar cobertura a Mazón

Diana Morant ha retret a Alberto Núñez Feijóo que comparega per haver mentit sobre la gestió de la DANA a València i sosté que continua fent-ho. Afirma que va buscar donar una coartada a Carlos Mazón i denúncia una apagada informativa fins a la seua eixida del Ventorro.

Presó provisional per una onada de robatoris en vivendes de l’Alacantí

Un home de 31 anys ha sigut detingut i ha ingressat a la presó provisional per set robatoris amb força en vivendes rurals de l'Alacantí. Un altre detingut també ha entrat a la presó per dos assalts en El Moralet.

Compromís demana en Les Corts una comissió d’investigació per les VPO d’Alacant

Compromís ha registrat en Les Corts la petició de crear una comissió d'investigació sobre les VPO d'Alacant. La formació denúncia canvis del Pla Viu i possibles favoritismes.