Les 6 millors Apps perquè els teus fills aprenguen idiomes

Usar aplicacions és una de les millors formes, hui dia, perquè els xiquets aprenguen idiomes des de qualsevol lloc, a qualsevol ritme i amb una bona dosi de diversió. Nanas & Co, l’empresa de selecció de personal domèstic referent en el seu sector, ens compta quines són les millors apps que combinen l’ensenyament amb el joc, perquè el procés de parlar o entendre una altra llengua es convertesca en una cosa natural i entretingut.

1. Duolingo ABC. Esta app combina històries interactives, activitats i un grup de simpàtics personatges. Conté 300 lliçons adaptades als més petits, incloent l’alfabet i altres temes per a aprendre noves paraules i practicar la lectura i l’escriptura. És gratuïta i sense anuncis, per la qual cosa els pares no hauran de preocupar-se que el nen accedesca a compres o visualitze contingut alié a l’ensenyament. A més, funciona sense connexió per a poder usar-la en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

2. Fun English. És una guardona app per a aprendre anglés, recomanada per a xiquets de 3 a 10 anys. Combina un curs estructurat amb jocs atractius i divertits.
Cada lliçó d’anglés ensenya un vocabulari específic i presenta paraules en diverses situacions per a consolidar l’aprenentatge i la retenció.
Fun English utilitza veus masculines i femenines amb accent britànic i americà. Les veus utilitzen diferents tons i expressions perquè elsxiquets puguen captar bé la pronunciació. Cada joc és únic, la qual cosa motiva al xiquet a continuar jugant i aprenent.

3. Pili Pop. Esta app se centra en l’àmbit de la pronunciació i la comprensió auditiva i dóna a conéixer a diversos personatges amb els quals els xiquets viuran una infinitat d’aventures. Cada capítol proposa una temàtica diferent amb la qual practicar vocabulari sobre diferents aspectes de la vida quotidiana. Seguint una divertida mecànica basada en mini-jocs, Pili Pop aconsegueix alhora entretenir i ensenyar noves paraules als nostres fills.

4. Bussu. És una aplicació que guia a través d’una evolució natural de l’aprenentatge en la qual el nen comença descobrint les paraules, les memoritza, les revisa, aprén la seua fonètica i, finalment, les posa en pràctica mitjançant jocs.

5. Dic-dic Dictat. Una app que ajuda els xiquets a practicar la seua ortografia i comprensió auditiva, ja que l’objectiu és lletrejar cada paraula després d’escoltar-la amb atenció. Abasta un major rang d’edat, ja que compta amb diversos nivells de dificultat i la possibilitat d’activar o desactivar el sistema de pistes.

6. Lingokids. Per a nens d’entre 2 i 8 anys; podran aprendre fins a 3.000 paraules de 60 temàtiques diferents a través de jocs, audiollibres i cançons. No té anuncis i compta amb una àrea per als petits i una altra per a pares, amb la qual podran controlar l’activitat i resultats dels seus fills.

Últimes notícies

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.