16.5 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Les 6 millors Apps perquè els teus fills aprenguen idiomes

Usar aplicacions és una de les millors formes, hui dia, perquè els xiquets aprenguen idiomes des de qualsevol lloc, a qualsevol ritme i amb una bona dosi de diversió. Nanas & Co, l’empresa de selecció de personal domèstic referent en el seu sector, ens compta quines són les millors apps que combinen l’ensenyament amb el joc, perquè el procés de parlar o entendre una altra llengua es convertesca en una cosa natural i entretingut.

1. Duolingo ABC. Esta app combina històries interactives, activitats i un grup de simpàtics personatges. Conté 300 lliçons adaptades als més petits, incloent l’alfabet i altres temes per a aprendre noves paraules i practicar la lectura i l’escriptura. És gratuïta i sense anuncis, per la qual cosa els pares no hauran de preocupar-se que el nen accedesca a compres o visualitze contingut alié a l’ensenyament. A més, funciona sense connexió per a poder usar-la en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

2. Fun English. És una guardona app per a aprendre anglés, recomanada per a xiquets de 3 a 10 anys. Combina un curs estructurat amb jocs atractius i divertits.
Cada lliçó d’anglés ensenya un vocabulari específic i presenta paraules en diverses situacions per a consolidar l’aprenentatge i la retenció.
Fun English utilitza veus masculines i femenines amb accent britànic i americà. Les veus utilitzen diferents tons i expressions perquè elsxiquets puguen captar bé la pronunciació. Cada joc és únic, la qual cosa motiva al xiquet a continuar jugant i aprenent.

3. Pili Pop. Esta app se centra en l’àmbit de la pronunciació i la comprensió auditiva i dóna a conéixer a diversos personatges amb els quals els xiquets viuran una infinitat d’aventures. Cada capítol proposa una temàtica diferent amb la qual practicar vocabulari sobre diferents aspectes de la vida quotidiana. Seguint una divertida mecànica basada en mini-jocs, Pili Pop aconsegueix alhora entretenir i ensenyar noves paraules als nostres fills.

4. Bussu. És una aplicació que guia a través d’una evolució natural de l’aprenentatge en la qual el nen comença descobrint les paraules, les memoritza, les revisa, aprén la seua fonètica i, finalment, les posa en pràctica mitjançant jocs.

5. Dic-dic Dictat. Una app que ajuda els xiquets a practicar la seua ortografia i comprensió auditiva, ja que l’objectiu és lletrejar cada paraula després d’escoltar-la amb atenció. Abasta un major rang d’edat, ja que compta amb diversos nivells de dificultat i la possibilitat d’activar o desactivar el sistema de pistes.

6. Lingokids. Per a nens d’entre 2 i 8 anys; podran aprendre fins a 3.000 paraules de 60 temàtiques diferents a través de jocs, audiollibres i cançons. No té anuncis i compta amb una àrea per als petits i una altra per a pares, amb la qual podran controlar l’activitat i resultats dels seus fills.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.