Les 6 millors Apps perquè els teus fills aprenguen idiomes

Usar aplicacions és una de les millors formes, hui dia, perquè els xiquets aprenguen idiomes des de qualsevol lloc, a qualsevol ritme i amb una bona dosi de diversió. Nanas & Co, l’empresa de selecció de personal domèstic referent en el seu sector, ens compta quines són les millors apps que combinen l’ensenyament amb el joc, perquè el procés de parlar o entendre una altra llengua es convertesca en una cosa natural i entretingut.

1. Duolingo ABC. Esta app combina històries interactives, activitats i un grup de simpàtics personatges. Conté 300 lliçons adaptades als més petits, incloent l’alfabet i altres temes per a aprendre noves paraules i practicar la lectura i l’escriptura. És gratuïta i sense anuncis, per la qual cosa els pares no hauran de preocupar-se que el nen accedesca a compres o visualitze contingut alié a l’ensenyament. A més, funciona sense connexió per a poder usar-la en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

2. Fun English. És una guardona app per a aprendre anglés, recomanada per a xiquets de 3 a 10 anys. Combina un curs estructurat amb jocs atractius i divertits.
Cada lliçó d’anglés ensenya un vocabulari específic i presenta paraules en diverses situacions per a consolidar l’aprenentatge i la retenció.
Fun English utilitza veus masculines i femenines amb accent britànic i americà. Les veus utilitzen diferents tons i expressions perquè elsxiquets puguen captar bé la pronunciació. Cada joc és únic, la qual cosa motiva al xiquet a continuar jugant i aprenent.

3. Pili Pop. Esta app se centra en l’àmbit de la pronunciació i la comprensió auditiva i dóna a conéixer a diversos personatges amb els quals els xiquets viuran una infinitat d’aventures. Cada capítol proposa una temàtica diferent amb la qual practicar vocabulari sobre diferents aspectes de la vida quotidiana. Seguint una divertida mecànica basada en mini-jocs, Pili Pop aconsegueix alhora entretenir i ensenyar noves paraules als nostres fills.

4. Bussu. És una aplicació que guia a través d’una evolució natural de l’aprenentatge en la qual el nen comença descobrint les paraules, les memoritza, les revisa, aprén la seua fonètica i, finalment, les posa en pràctica mitjançant jocs.

5. Dic-dic Dictat. Una app que ajuda els xiquets a practicar la seua ortografia i comprensió auditiva, ja que l’objectiu és lletrejar cada paraula després d’escoltar-la amb atenció. Abasta un major rang d’edat, ja que compta amb diversos nivells de dificultat i la possibilitat d’activar o desactivar el sistema de pistes.

6. Lingokids. Per a nens d’entre 2 i 8 anys; podran aprendre fins a 3.000 paraules de 60 temàtiques diferents a través de jocs, audiollibres i cançons. No té anuncis i compta amb una àrea per als petits i una altra per a pares, amb la qual podran controlar l’activitat i resultats dels seus fills.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.