14.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Les 6 millors Apps perquè els teus fills aprenguen idiomes

Usar aplicacions és una de les millors formes, hui dia, perquè els xiquets aprenguen idiomes des de qualsevol lloc, a qualsevol ritme i amb una bona dosi de diversió. Nanas & Co, l’empresa de selecció de personal domèstic referent en el seu sector, ens compta quines són les millors apps que combinen l’ensenyament amb el joc, perquè el procés de parlar o entendre una altra llengua es convertesca en una cosa natural i entretingut.

1. Duolingo ABC. Esta app combina històries interactives, activitats i un grup de simpàtics personatges. Conté 300 lliçons adaptades als més petits, incloent l’alfabet i altres temes per a aprendre noves paraules i practicar la lectura i l’escriptura. És gratuïta i sense anuncis, per la qual cosa els pares no hauran de preocupar-se que el nen accedesca a compres o visualitze contingut alié a l’ensenyament. A més, funciona sense connexió per a poder usar-la en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

2. Fun English. És una guardona app per a aprendre anglés, recomanada per a xiquets de 3 a 10 anys. Combina un curs estructurat amb jocs atractius i divertits.
Cada lliçó d’anglés ensenya un vocabulari específic i presenta paraules en diverses situacions per a consolidar l’aprenentatge i la retenció.
Fun English utilitza veus masculines i femenines amb accent britànic i americà. Les veus utilitzen diferents tons i expressions perquè elsxiquets puguen captar bé la pronunciació. Cada joc és únic, la qual cosa motiva al xiquet a continuar jugant i aprenent.

3. Pili Pop. Esta app se centra en l’àmbit de la pronunciació i la comprensió auditiva i dóna a conéixer a diversos personatges amb els quals els xiquets viuran una infinitat d’aventures. Cada capítol proposa una temàtica diferent amb la qual practicar vocabulari sobre diferents aspectes de la vida quotidiana. Seguint una divertida mecànica basada en mini-jocs, Pili Pop aconsegueix alhora entretenir i ensenyar noves paraules als nostres fills.

4. Bussu. És una aplicació que guia a través d’una evolució natural de l’aprenentatge en la qual el nen comença descobrint les paraules, les memoritza, les revisa, aprén la seua fonètica i, finalment, les posa en pràctica mitjançant jocs.

5. Dic-dic Dictat. Una app que ajuda els xiquets a practicar la seua ortografia i comprensió auditiva, ja que l’objectiu és lletrejar cada paraula després d’escoltar-la amb atenció. Abasta un major rang d’edat, ja que compta amb diversos nivells de dificultat i la possibilitat d’activar o desactivar el sistema de pistes.

6. Lingokids. Per a nens d’entre 2 i 8 anys; podran aprendre fins a 3.000 paraules de 60 temàtiques diferents a través de jocs, audiollibres i cançons. No té anuncis i compta amb una àrea per als petits i una altra per a pares, amb la qual podran controlar l’activitat i resultats dels seus fills.

Últimes notícies

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.

El 10K València bat dos rècords d’Europa i 18 nacionals en una edició històrica

La prova valenciana es va saldar amb dos plusmarques continentals i 18 nacionals, triomf de Andreas Almgren amb 26:45 i rècord europeu de Eilish McColgan amb 30:08. Amb 14.134 arribats a meta i 15.529 participants entre 10K i 5K, l'edició va ser la més nombrosa.

El Suprem dona cinc dies a Ábalos i Koldo per a pagar la fiança abans del juí

El Suprem ha concedit cinc dies hàbils a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García per a depositar 60.000 euros cada un com a fiança civil prèvia al juí per les presumptes comissions en contractes de màscares. El termini comença després de la notificació de la peça separada de responsabilitat civil.

Vox veu oportú que les víctimes de la DANA declaren en Les Corts com més prompte millor

El síndic de Vox, José María Llanos, ha defés que les víctimes de la DANA compareguen com més prompte millor en la comissió de Les Corts i que es done entrada ja a les associacions. També ha demanat que els acaraments i proves incloguen a tots els implicats i ha obert la porta a citar a Pedro Sánchez.

Cox afirma que ja fabrica dessaladores per a agricultura amb baix consum energètic

Enrique Riquelme ha assegurat que Cox ja construïx dessaladores eficients que subministren aigua a la carta per al camp amb el menor gasto energètic. L'empresa ha presentat amb la Universitat d'Alacant una càtedra per a investigar en aigua i energia i abaratir costos.

Pérez Llorca defén prolongar la central de Cofrentes i la sobirania energètica

Pérez Llorca ha defés prolongar la vida útil de Cofrentes més enllà de 2030 i ha vinculat la decisió a la sobirania energètica. També ha anunciat el desbloqueig de 8.000 expedients elèctrics dins de la simplificació administrativa.

La jutgessa de la DANA rebutja investigar el mòbil de Feijóo i citar a Rufián

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha denegat la pericial del mòbil d'Alberto Núñez Feijóo i la citació com a testimoni de Gabriel Rufián. Delimita la investigació a diligències pertinents i descarta proves sense relació directa amb els fets.

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.