Les 6 millors Apps perquè els teus fills aprenguen idiomes

Usar aplicacions és una de les millors formes, hui dia, perquè els xiquets aprenguen idiomes des de qualsevol lloc, a qualsevol ritme i amb una bona dosi de diversió. Nanas & Co, l’empresa de selecció de personal domèstic referent en el seu sector, ens compta quines són les millors apps que combinen l’ensenyament amb el joc, perquè el procés de parlar o entendre una altra llengua es convertesca en una cosa natural i entretingut.

1. Duolingo ABC. Esta app combina històries interactives, activitats i un grup de simpàtics personatges. Conté 300 lliçons adaptades als més petits, incloent l’alfabet i altres temes per a aprendre noves paraules i practicar la lectura i l’escriptura. És gratuïta i sense anuncis, per la qual cosa els pares no hauran de preocupar-se que el nen accedesca a compres o visualitze contingut alié a l’ensenyament. A més, funciona sense connexió per a poder usar-la en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

2. Fun English. És una guardona app per a aprendre anglés, recomanada per a xiquets de 3 a 10 anys. Combina un curs estructurat amb jocs atractius i divertits.
Cada lliçó d’anglés ensenya un vocabulari específic i presenta paraules en diverses situacions per a consolidar l’aprenentatge i la retenció.
Fun English utilitza veus masculines i femenines amb accent britànic i americà. Les veus utilitzen diferents tons i expressions perquè elsxiquets puguen captar bé la pronunciació. Cada joc és únic, la qual cosa motiva al xiquet a continuar jugant i aprenent.

3. Pili Pop. Esta app se centra en l’àmbit de la pronunciació i la comprensió auditiva i dóna a conéixer a diversos personatges amb els quals els xiquets viuran una infinitat d’aventures. Cada capítol proposa una temàtica diferent amb la qual practicar vocabulari sobre diferents aspectes de la vida quotidiana. Seguint una divertida mecànica basada en mini-jocs, Pili Pop aconsegueix alhora entretenir i ensenyar noves paraules als nostres fills.

4. Bussu. És una aplicació que guia a través d’una evolució natural de l’aprenentatge en la qual el nen comença descobrint les paraules, les memoritza, les revisa, aprén la seua fonètica i, finalment, les posa en pràctica mitjançant jocs.

5. Dic-dic Dictat. Una app que ajuda els xiquets a practicar la seua ortografia i comprensió auditiva, ja que l’objectiu és lletrejar cada paraula després d’escoltar-la amb atenció. Abasta un major rang d’edat, ja que compta amb diversos nivells de dificultat i la possibilitat d’activar o desactivar el sistema de pistes.

6. Lingokids. Per a nens d’entre 2 i 8 anys; podran aprendre fins a 3.000 paraules de 60 temàtiques diferents a través de jocs, audiollibres i cançons. No té anuncis i compta amb una àrea per als petits i una altra per a pares, amb la qual podran controlar l’activitat i resultats dels seus fills.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.