8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

València Basket es va imposar 89-91 en la pista del Kosner Baskonia gràcies a una canastra sobre la botzina de Kameron Taylor que va evitar la pròrroga. El triomf, octau de la campanya en la Lliga Endesa, va permetre a Pedro Martínez aconseguir la seua victòria número 100 en el torneig com a entrenador taronja, una fita que subratlla la solidesa del seu projecte.

Una fita en la banqueta taronja

El tècnic català va obrir la seua primera etapa en el club en l’estiu de 2015 i la va tancar amb la més transcendent d’este centenar: el 16 de juny de 2017, en el quart partit de la final de la acb, el València va derrotar 87-76 al Reial Madrid per a conquistar el seu primer títol de Lliga, fins ara l’únic en la seua història.

Després de deixar l’entitat, va tornar en l’estiu de 2024 i ara afronta la seua quarta campanya al capdavant de l’equip, la segona de la seua segona etapa. El camí fins al centenar en la Lliga Endesa s’ha construït amb 100 victòries en 135 partits, un 74% de triomfs que reflectix regularitat i capacitat per a gestionar finals atapeïts.

En el total de competicions, Martínez suma 216 partits dirigits i 162 triomfs amb el València, xifres que li situen com l’entrenador amb més victòries del club. Aconseguir este registre en una pista exigent com el Buesa Arena reforça el seu lideratge i alimenta la confiança del grup.

En el Buesa Arena, l’acció final de Taylor va coronar un xoc equilibrat, on cada possessió va tindre pes específic i el marge va ser mínim. Tancar el partit en el temps reglamentari va evitar riscos afegits i va afegir valor a un 89-91 que suma en la classificació i s’associa a un assoliment personal que transcendix el resultat immediat.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.