Miralles proposa als hostalers de Castelló un servici d’assessorament per a aconseguir el certificat SICTED

CASTELLÓ, 22 (EUROPA PRESS)

La regidora de Turisme de l’Ajuntament de Castelló, Arantxa Miralles, ha convocat a la Cambra de comerç tots els hostalers de la ciutat amb l’objectiu d’anunciar-los que el Patronat de Turisme engegarà un servici d’assessorament per a ajudar-los a adquirir el Compromís de Qualitat Turística SICTED.

A més, s’ha aprofitat l’acte per a lliurar als 11 empreses i serveis guanyadors del 2023 les seues respectius diplomes, trofeus i distintius de qualitat que lluiran en les portes dels locals fins a la pròxima edició.

El Compromís de Qualitat SICTED és un títol impulsat per la Secretaria d’Estat de Turisme (SETUR) que reconeix el treball, esforç i compromís del teixit turístic local en la millora de la qualitat de la destinació a aquelles empreses que han complit amb els requisits fixats. L’objectiu del Patronat de Turisme és que cada vegada més empreses de Castelló puguen accedir a aquest reconeixement amb la finalitat de millorar la qualitat dels serveis hostalers de la ciutat.

Les empreses i servicis de Castelló que han sigut distingides enguany són Etheria Tours, Bambando Turismo i experiències, Hotel Doña Lola, Hotel Zaymar, Hotel Dl Port, Rural Taxi, Ri&Co Bistró Restaurant, Restaurante Mediterráneo, Restaurante Pairal, Solè Rototom Reggae Beach i Hotel Costa Azahar.

L’edil ha donat l’enhorabona als guardonats i ha explicat que quan els visitants experimenten l’alta qualitat dels serveis i la calidesa de l’hospitalitat, «no només tornen, sinó que també es converteixen en ambaixadors de Castelló». «Aquest efecte multiplicador és fonamental i reforça la importància de mantenir i millorar constantment els nostres estàndards de qualitat», ha indicat.

Miralles ha assegurat que s’està fent de Castelló una destinació «de primera línia» i de la mà dels hostalers. «Són ells els vertaders protagonistes en aquest esforç per millorar la qualitat dels serveis i volem transmetre’ls que van a comptar amb nostre recolze en tot el que necessiten», ha conclòs.

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.