Agents de la Policia Nacional han detingut recentment a dos menors d’edat en relació amb un apunyalament ocorregut la matinada d’ahir en el districte d’Exposició de València. A les 3 hores del matí, la Policia va rebre un avís d’un robatori amb víctimes, que va motivar l’enviament immediat de diverses unitats al lloc dels fets.
En arribar a la zona, els agents van trobar un jove de 23 anys ferit d’apunyalament. Segons les primeres investigacions, el ferit estava en el moment d’un robatori violent quan un grup d’individus va intentar robar-li, resultant en l’atac. El Grup d’Homicidis de la Policia Judicial de València s’ha encarregat de la investigació, que ja ha portat a la detenció dels dos menors implicats. A hores d’ara, els detinguts seran presentats davant la judicatura aquesta mateixa vesprada.
El jove ferit va ser assistit per un equip mèdic del SAMU, qui va realitzar les primeres atencions i el va traslladar immediatament a l’Hospital Clínic de València per rebre tractament adequat.
Els fets han provocat una gran alarma social a la zona, que demana una resposta més ferma davant la violència urbana.