El nou projecte de Javier Cardenas després del seu acomiadament fulminant d’Europa FM

 

Després de la seua forçosa eixida d’Europa FM, Javier Cárdenas ha aconseguit trobar un nou treball en un mitjà de comunicació. Segons ha avançat en exclusiva ‘YOTELE’, el periodista català ha arribat a un acord amb Eduardo Inda i ha fitxat per Okdiario.

 

Segons ha explicat el propi Cárdenas a través del seu compte d’Instagram, durant aquests mesos ha rebut diverses ofertes laborals tant de ràdio com de televisió, però finalment, el locutor ha acceptat l’oferta d’Inda per a incorporar-se al diari digital que cada dia exerceix d’extrem assot de Pedro Sánchez i Unidas Podemos.

 

La missió de Javier Cárdenas en ‘Okdiario’

Tal com ha informat ‘Yotele’, Javier Cárdenas s’encarregarà de presentar un podcast diari que es penjarà als matins, emulant al morning show ‘Levántate y Cárdenas’, que el català va conduir amb gran èxit durant 16 temporades, primer en Cadena Dial i després a Europa FM.

 

D’altra banda, tot sembla indicar que la major part de l’equip que tenia en la ràdio no li acompanyarà en aquesta nova etapa professional, encara que sí que sobreviurà algun col·laborador com Albert Lesán o José Luis Cantón. El nou espai de Javier Cárdenas es gravarà la vesprada anterior a la seua emissió, com feia en els seus primers anys com a periodista en la ràdio musical d’Atresmedia.

 

D’aquesta manera, el cunyat d’Alfonso Arús començarà un nou projecte després del seu acomiadament fulminant d’Europa FM el passat mes d’abril. La cadena va mantindre una tempestuosa relació amb el presentador i després de múltiples polèmiques va decidir prescindir de Cárdenas de manera precipitada, dos mesos abans del que estava previst.

Últimes notícies

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.

La Generalitat recorrerà el nou Reglament de Costes per a protegir els veïns de Dénia

La Generalitat ha anunciat a les associacions d’afectats de Dénia que recorrerà la reforma del Reglament General de Costes per via administrativa, política i judicial. El Consell presentarà recurs en setembre i defensa compatibilitzar la protecció del litoral amb la seguretat jurídica de milers de propietaris.
FILMOTECA D'ESTIU