Banc Sabadell augmenta el seu benefici net a 489 milions d’euros fins al març de 2025

Banc Sabadell ha aconseguit un benefici net atribuït de 489 milions d’euros durant el primer trimestre de 2025, que representa un increïble augment del 58,6% en comparació amb el mateix període de l’any passat. Aquesta notable millora ha estat anunciada pel banc en un comunicat oficial.

Els ingressos totals de l’entitat, coneguts com a marge brut, van assolir els 1.641 milions d’euros entre gener i març, un increment del 13,6%. Tanmateix, els ingressos per interessos nets han patit una lleugera disminució, arribant a 1.216 milions d’euros, la qual cosa suposa un descens del 1,3% en relació amb l’any anterior.

Un factor important que ha influït en aquests comptes és el recent canvi en l’impost especial a la banca. Aquest impost ha deixat de ser una contribució incorporada a la línia d’ingressos i ara es computa just abans del càlcul del benefici. Així, mentre que l’any passat el banc va haver de pagar 192 milions d’euros pel tribut, que es van detallar de forma íntegra en els comptes del primer trimestre, enguany la quantitat pagada entre gener i març és només de 31 milions d’euros.

Aquesta nova quantitat representa aproximadament la quarta part de l’import total que el banc haurà de pagar per l’exercici, que es preveu que arribi a un total de 124 milions d’euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.