30.7 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

Millán Jiménez tornarà a l’ACB cedit al Hiopos Lleida després de renovar amb València Basket

L’exterior de La Rioja Millán Jiménez, internacional en les categories inferiors d’Espanya, continuarà la seua carrera la pròxima temporada en el Hiopos Lleida, on jugarà cedit pel València Basket. Esta decisió forma part del projecte esportiu del València que recentment va ampliar el contracte del jugador fins a 2028, consolidant així la seua aposta per la seua canterano.

Jiménez, de 22 anys, compta amb experiència competitiva tant en la Lliga ACB com en la Primera Divisió de la Federació Espanyola de Bàsquet (FEB). La passada campanya va estar cedit en el Obradoiro, on va fer una mitjana de 9 punts i 4 rebots per partit, demostrant la seua capacitat per a aportar a l’equip en les dos facetes.

- Advertisement -Telegram València Diari

La seua trajectòria a València

La seua trajectòria a València va començar en 2018 com a júnior i va debutar en l’Eurolliga durant la temporada 2019-20. Des de llavors, va disputar més de trenta partits amb el primer equip taronja, incloent 19 en l’ACB, abans de tindre fitxa oficial en el primer equip durant la temporada 2022-23. No obstant això, una lesió de turmell va limitar la seua participació a només dos partits eixa campanya.

Una lesió que va frenar el seu creixement

Esta circumstància va frenar temporalment el seu creixement, la qual cosa va motivar les seues cessions prèvies al Sant Pau Burgos i al Obradoiro per a guanyar experiència i continuïtat. Amb este nou préstec al Hiopos Lleida, Jiménez tornarà a la màxima competició del bàsquet espanyol amb la intenció de continuar demostrant el seu talent i consolidar la seua carrera en l’ACB.

Compromís amb la formació i desenrotllament

El València Basket reafirma el seu compromís amb la formació i el desenrotllament dels seus jugadors, com es reflectix en la renovació de Jiménez fins a 2028, donant suport al seu creixement a través d’experiències competitives estratègiques que optimitzen el seu rendiment i projecció esportiva.

Últimes notícies

La Diputació d’Alacant impulsa el Pla +A prop 2025 amb 6,1 milions per a tots els municipis

La Diputació d'Alacant ha aprovat el Pla +A prop 2025, que distribuirà més de 6 milions d'euros entre els municipis, prioritzant als de menor població i en risc de despoblació.

La tortuga babaua Dálmata nia a Girona i València en menys de dos setmanes en un fenomen excepcional

La tortuga babaua Dálmata ha realitzat posades d'ous a Girona i València en menys de dos setmanes, donant suport a estudis sobre la colonització del Mediterrani occidental.

La Diputació de València llança un nou portal web per a millorar l’accés ciutadà a informació i servicis

La Diputació de València presenta un renovat portal digital amb navegació intuïtiva, cercadors avançats i assistent virtual en diversos idiomes per a facilitar l'accés a servicis i dades.

La Generalitat llança BUSQUE, un innovador servici d’autobús que millora un 70% la mobilitat a L’Alcoià, El Comtat i la Marina Alta

La Generalitat posa en marxa BUSQUE, una xarxa de transport públic que connecta eficaçment les comarques de L'Alcoià, El Comtat i Marina Alta, amb millores de fins a un 70% en el servici i transport a demanda en zones rurals.

El Hemisfèric llança ‘Les Nocturnes d’Estiu’ per a descobrir les constel·lacions del firmament estival

El Hemisfèric de València presenta 'Les Nocturnes d'estiu', un esdeveniment setmanal amb sessions en directe per a explorar les principals constel·lacions i estreles de l'estiu fins al 4 de setembre.

Pepe Álvarez (UGT) assenyala que el finançament singular de Catalunya és provisional fins que l’assumisca una altra comunitat

Pepe Álvarez, secretari general d'UGT, afirma que el finançament singular de Catalunya és un procés temporal que podria aplicar-se a altres comunitats autònomes, dins d'un marc de federalització fiscal.

València impulsa el PAI del Grau amb 150 milions d’euros i 3.200 noves vivendes

L'Ajuntament de València avança en el PAI del Grau, amb una inversió privada superior a 150 milions, 3.200 vivendes i 160.000 m² de zones verdes.

Vox ressalta els seus avanços clau a mitat de legislatura després d’eixir del Consell en la Generalitat Valenciana

Vox valora positivament els seus assoliments en els dos primers anys del govern de Carlos Mazón, destacant especialment el seu impacte després de deixar el Consell, amb avanços en llibertat lingüística i reducció del gasto públic.