19 C
València
Dissabte, 19 abril, 2025

Ana Peleteiro es consagra amb el bronze en triple salt a Tòquio

La gallega Ana Peleteiro s’ha apropiat de la medalla de bronze en el triple salt dels Jocs Olímpics de Tòquio aconseguint de pas el rècord d’Espanya. D’esta manera, la gallega, que va batre dos vegades durant la final el rècord d’Espanya, es converteix en la tercera dona espanyola a conquistar una presea en Jocs Olímpics, després del bronze de María Vasco en 20 km marxa a Sydney 2000 i l’or de Ruth Beitia en salt d’alçada en Riu 2016.

Yulimar Rojas aconsegueix la medalla d’or

La veneçolana, Yulimar Rojas, s’ha penjat la medalla d’or amb rècord del món.
Rojas, companya d’entrenament de Peleteiro, ha marcat un salt de 15.67, un autèntic vol en el seu sisé i últim intent, destrossant la plusmarca de la ucraïnesa Inessa Kravets, que tenia 15.50 des de 1995.

<

>

Setena medalla per a Espanya

Peleteiro s’ha assegurat el bronze després que la jamaicana Shanieka Ricketts saltés 14.76 en el seu sisé i últim intent. Peleteiro va aconseguir la setena medalla de la delegació espanyola amb un boto de 14,87 metres.

 

<

>

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.

Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

Un incendi declarat aquesta matinada ha provocat l'evacuació d'un edifici de quatre plantes al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia, afectant greument l'immoble i requerint la intervenció dels bombers.

Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera es proposa sumar sis noves llicències de taxis per respondre a l'augment de població i turisme, millorant els serveis de transport urbà de la ciutat.