28.6 C
València
Dimarts, 15 juliol, 2025

El Vila-real renova la gespa de l’Estadi de la Ceràmica i l’estrenarà enfront del Aston Vila

El Vila-real CF ha iniciat els treballs per a canviar la gespa de l’Estadi de la Ceràmica amb la intenció d’estrenar-lo durant este estiu. L’estrena oficial serà en un partit amistós enfront del Aston Vila anglés, programat per al 10 d’agost a les 21.00 hores.

Millora de la qualitat del terreny de joc

Esta renovació busca millorar la qualitat del terreny de joc abans que done inici la competició oficial de la temporada 2025-26. El debut en partit oficial en esta nova gespa serà el 15 d’agost, quan el Vila-real reba al Real Oviedo en el mateix recinte a les 21.30 hores.

- Advertisement -Telegram València Diari

Història de la gespa retirada

La gespa retirada de l’estadi havia sigut testimoni de diferents esdeveniments una vegada finalitzada la temporada 2024-25, entre ells LaLiga FC Futures, la Festa de l’Afició, la Yellow Cup Summer, la Vila-real Academy Cup, a més d’activitats com la Festa de l’Empleat i els campus PRO i de l’Estadi de la Ceràmica.

Aposta per la qualitat i el desenrotllament

Amb esta renovació, el club pretén oferir un millor estat del camp per a jugadors i aficionats, assegurant un desenrotllament òptim del joc. A més, reforça la seua aposta per mantindre l’Estadi de la Ceràmica com un referent en qualitat dins del futbol espanyol.

Minimitzar interrupcions durant la temporada

Renovar la gespa abans de l’inici de la temporada oficial també apunta a minimitzar les interrupcions durant els partits competitius, garantint una superfície en perfectes condicions des del primer dol oficial.

Compromís amb les instal·lacions modernes

Estos treballs formen part del compromís del Vila-real CF per oferir instal·lacions modernes i adaptades a les exigències actuals del futbol professional, buscant sempre optimitzar l’acompliment esportiu i l’experiència dels seguidors en l’estadi.

Una aposta per la modernització

En definitiva, este canvi de gespa significa una aposta per la qualitat i la modernització, de cara a una nova temporada en la qual el Vila-real espera consolidar-se tant en la competició nacional com internacional.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.