24.9 C
València
Diumenge, 3 agost, 2025

Home de 51 anys resulta ferit greu després d’accident de parapent a Villar del Arzobispo (València)

Un home de 51 anys ha patit politraumatisme a conseqüència d’un accident de parapent ocorregut en el terme municipal de Villar del Arzobispo, a la província de València.

L’accident va tindre lloc al voltant de les 13 hores, quan el parapentista va perdre el control i va patir la caiguda que li va provocar lesions greus.

- Advertisement -Telegram València Diari

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va mobilitzar ràpidament una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre el ferit en el lloc dels fets.

Atenció mèdica d’urgència

Els equips mèdics van assistir a l’home en el lloc amb ràpides cures d’emergència, estabilitzant-lo per al seu trasllat posterior.

Finalment, l’home va ser traslladat a l’Hospital de Llíria per a rebre tractament especialitzat a causa de la gravetat de les seues lesions.

Importància de la seguretat en esports aeris

Este incident posa en relleu la importància d’extremar les precaucions durant la pràctica d’esports aeris com el parapent, especialment en zones amb condicions variables. Les autoritats recomanen sempre seguir les normatives i consells de seguretat per a previndre accidents d’este tipus.

Investigació de l’accident

Les investigacions sobre les causes de l’accident encara continuen per a determinar els factors que van provocar el sinistre i evitar futures situacions similars.

Riscos del parapent

El parapent és un esport que, encara que popular per l’emoció i la bellesa del vol, comporta riscos significatius que han de gestionar-se amb responsabilitat i preparació adequada.

Últimes notícies

València impulsa estudi de risc en la Marina després de dos accidents greus en el mateix mur

L'Ajuntament de València ha sol·licitat un estudi de riscos per a millorar la seguretat en la coberta de l'aparcament al costat de l'edifici Ves-los e Vents, després de dos incidents greus en dos mesos, que inclouen una defunció i un ferit.

Tres ferits després de caure i bolcar el seu cotxe en el barranc de Paiporta, València

Tres persones van resultar ferides després de la bolcada d'un cotxe en el barranc de Paiporta, València. Els ferits van ser traslladats a l'Hospital General de València.

Nou estudi de la UPV revela com construir vivendes socials més econòmiques i sostenibles

Investigadors de la UPV desenrotllen una ferramenta innovadora que millora l'eficiència, reduïx costos i minimitza l'impacte ambiental en la construcció de vivendes socials, amb focus inicial al Perú i aplicabilitat global.

Les filles de Diana: naixement i solta de tortugues babaues a Dénia

Prop de 70 tortugues babaues han emergit a Dénia i s'han llançat a la mar sota la vigilància d'ONG i científics per a protegir esta espècie vulnerable.

Domingo en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i possibilitat de ruixats febles abans d’un dilluns d’altes temperatures

Este diumenge s'espera en la Comunitat Valenciana un predomini de cels poc nuvolosos o buidats amb intervals de núvols baixos i ruixats febles dispersos, mentres que el dilluns es pronostiquen temperatures significativament elevades a l'interior de València.

El festival Mama impulsa la gastronomia valenciana i fa costat a restauradors després de la Dana

En Ezcaray, el festival gastronòmic Mama ret homenatge a la cuina valenciana i ajuda a restauradors colpejats per la Dana, amb xefs reconeguts i activitats solidàries.

Estabilitzen l’incendi forestal en Riba-roja després de moments de tensió

L'incendi forestal en Riba-roja ha sigut estabilitzat i està en fase de control després de cremar una hectàrea al Parc Natural del Túria. Es van retirar dos mitjans aeris i continua presència de bombers per a evitar riscos en vivendes pròximes.

Intenses pluges acumulen 17,8 litres per metre quadrat al Toro, Castelló, en només quatre hores

Les províncies de Castelló i València registren episodis de pluges intenses amb acumulats de fins a 17,8 litres per metre quadrat al Toro. Es mantenen alertes per tempestes fortes i possible graníssol en zones de l'interior.