La Guàrdia Civil manté la busca de l’autor del tiroteig que va deixar un ferit greu a Alfafar

La Guàrdia Civil manté des de la nit del dilluns la busca de l’home que presumptament va disparar tres vegades amb una escopeta a un veí en el centre d’Alfafar després d’una discussió. La víctima va resultar ferida de gravetat i l’autor va fugir immediatament del lloc.

Els fets van ocórrer sobre les 23.30 al costat del carrer Pintor Sorolla, en una zona cèntrica del municipi. Segons les primeres informacions, la disputa entre dos veïns va escalar fins que un d’ells descerrajó tres tirs que van causar lesions greus a l’altre. La investigació se centra ara a localitzar al sospitós i a esclarir el motiu concret de l’enfrontament.

Fugida després del tiroteig

Després de l’atac, el sospitós va escapar. En un primer moment es va pensar que podia haver-se atrinxerat amb l’arma en una vivenda pròxima, la qual cosa va portar a establir un cércol policial en l’entorn. Finalment, eixa hipòtesi es va descartar en confirmar-se que havia eludit el dispositiu i abandonat la zona.

L’home va fugir acompanyat per un jove que, ja el dimarts, es va presentar voluntàriament en la caserna de la Guàrdia Civil de Patraix. No està previst que passe a disposició judicial este dimecres, per la qual cosa continua en dependències policials per a la pràctica de diligències inicials. El seu testimoniatge pot ajudar a reconstruir la seqüència de la discussió i la ruta de fugida.

L’ús d’una escopeta en un entorn urbà i a última hora del dia va incrementar la preocupació veïnal i va obligar a desplegar mesures preventives en l’àrea afectada. Mentrestant, els agents recapten testimoniatges i és previsible que revisen possibles gravacions de l’entorn per a delimitar els moviments del sospitós i tancar vies de fuita.

La prioritat de l’operatiu és detindre al presumpte autor i esclarir per complet l’ocorregut. La gravetat de les ferides patides per la víctima subratlla la necessitat d’actuar amb cautela i mantindre el desplegament fins a la seua localització.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.