Mastodon
26.8 C
València
Dissabte, 6 setembre, 2025

Daniel Holgado domina amb autoritat els lliures 2 de Moto2 a Catalunya i frega el rècord

Daniel Holgado (Kalex) es va ensenyorir de la segona sessió d’entrenaments lliures del GP de Catalunya de Moto2 en el circuit de Barcelona-Catalunya, imposant-se amb autoritat i deixant un ritme de carrera molt sòlid. El seu 1.41.897 va obrir prompte la tanda i es va quedar a només tres mil·lèsimes del rècord absolut establit en 2024 per Sergio García Dols (Boscoscuro) amb 1.41.894.

L’alacantí va ser l’únic a baixar d’1.42, un detall que reforça la seua condició de referència no sols a una volta, sinó també en ritme sostingut. Al llarg de la sessió va acumular registres consistents, senyal de bon balanç en el seu Kalex i de confiança per a gestionar el desgast al llarg de diverses voltes.

Després del seu deixant va aparéixer el líder del campionat, Manuel Manugas González (Kalex), que va mostrar un dels compassos més ferms del dia i es va mantindre entre els més ràpids durant la major part de la tanda.

Agius i Vietti s’acosten

En l’últim terç, l’australià Senna Agius (Kalex) es va immiscir en la baralla i va acabar a 24 mil·lèsimes del registre de Folgat, estrenyent la part alta de la taula. Jorge Navarro (Forward) va arribar a situar-se quart de manera sorprenent, però va acabar quint quan l’italià Celestino Vietti (Boscoscuro) es va ficar per davant tant d’ell com de González, evidència de la igualtat en els llocs de cap.

La sessió també va deixar l’esglai de Daniel Muñoz (Kalex), substitut del lesionat Deniz Öncü, que va patir una caiguda en la corba cinc. No va haver-hi danys físics de consideració, encara que la seua moto va donar diverses voltes sobre la grava i va obligar a parar en boxs durant una bona estona, condicionant la seua progressió en perdre temps de treball i ajustos.

Amb una volta fregant el rècord i el millor ritme global, Folgat marxa com el gran beneficiat de la jornada. El grup perseguidor ha demostrat capacitat per a acostar-se, però, d’acord amb el vist, necessitarà trobar unes dècimes més per a discutir-li el comandament en les pròximes eixides a pista.

Últimes notícies

Capturades les dos últimes vaques braves escapolides d’un camió a Alcalà de Xivert

Localitzen i capturen els dos últims #cap# de bestiar que quedaven soltes en zones rurals d'Alcalà de Xivert després de la fugida d'un camió. L'operatiu es dona per tancat.

EMT València reforça el servici per l’inici del curs i recupera la línia 63

L'EMT incrementa freqüències i torna a posar en marxa la línia 63 cap al campus de Burjassot per a cobrir la demanda de l'inici de curs. La mesura arriba després d'un estiu amb més viatgers i reforços en la xarxa.

La Generalitat rep 19 sol·licituds per a les ajudes a la producció audiovisual

La Generalitat ha registrat 19 sol·licituds a la convocatòria d'ajudes a la producció audiovisual, dotada amb 9,5 milions fins a 2027. El procés de valoració ja està en marxa amb criteris de gasto local, qualitat i impacte social.

Dos jóvens ingressats després d’una baralla a l’Esplanada d’Alacant

Dos hòmens de 27 i 28 anys van resultar ferits en una baralla en el passeig de l'Esplanada i van ser traslladats a l'hospital Doctor Balmis. L'avís va arribar al CICU a les 9.40 hores.

El PPCV acusa a Pilar Bernabé de canviar la seua versió sobre la DANA per a confondre

Fernando Pastor, portaveu del PPCV en la comissió d'investigació, acusa la delegada del Govern de ser l'única que ha variat el seu relat sobre la gestió de la DANA. Assenyala contradiccions sobre la informació del barranc de Poio en el Cecopi i critica absències i falta d'ajudes.

Setembre costa amunt per a un Llevant necessitat: Betis, Girona, Reial Madrid i Getafe

Tres derrotes seguides han deixat al Llevant penúltim i sense marge d'error. Al setembre es mesura a Betis, Girona, Reial Madrid i Getafe amb la urgència de sumar.

Mor un motorista en un accident en la CV-410, a Aldaia

Un motorista va morir este dissabte en el quilòmetre 3 de la CV-410, a Aldaia. El SAMU va acudir a l'avís però només va poder certificar la defunció.

L’Elx encara un setembre exigent: Sevilla, Oviedo, Osasuna i Cèltic

Al setembre, l'Elx jugarà quatre partits, dos a casa i dos fora, davant tres clàssics de la categoria i un acabat d'ascendir. Un tram que mesurarà el seu moment.