Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Renfe ofereix 300 llocs d’ocupació per a operari de manteniment i fabricació

 

 

Fins al 16 de juliol, romandrà oberta la convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació en diverses especialitats.

En concret, la companyia ferroviària ofereix treball a 110 operaris en l’especialitat d’ajustador-muntador, 80 d’electricitat i electrònica, 60 de manteniment de material rodant ferroviari, 21 en caldereria/xapa/soldadura, màquines-eines, 8 d’especialistes en subministraments i 4 de pintura.

En totes les categories, es necessiten una titulació d’FP de diferents especialitats i tindre disponibilitat geogràfica i horària per a fer treballs a torns.

En esta convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació, es valorarà també tindre un nivell B1 o superior d’anglés i tindre experiència en el Grup Renfe en llocs iguals als oferits en estes convocatòries.

Quant al procés de selecció, els aspirants hauran de passar per una prova de coneixements amb una part comuna a totes les categories i una altra específica per a cadascuna d’elles.

El màxim de puntuació d’este examen serà de 60 punts i caldrà aconseguir un mínim de 30 puntsper a seguir avant.

Hi haurà una segona prova psicotècnica que té caràcter eliminatòria encara que només s’obtindrà la qualificació d’apte o no apte.

Se seleccionarà un nombre determinat de places que figura en cadascuna de les bases específiques perquè acudisquen a l’entrevista final que serà l’última etapa.

 

En cas d’empat, l’ordenació amb la puntuació total

 

• En primer lloc, al gènere sobrerepresentat en el col·lectiu professional de les places oferides.
• En segon lloc, a la major puntuació en la prova de coneixements.
• En tercer lloc, si continuara persistint l’empat, a l’ordre alfabètic del primer cognom, començant per la lletra establida per a l’ingrés de personal al servei de l’Administració General de l’Estat, que segons Resolució de 21 de juny de 2021, de la Secretaria d’Estat de Política Territorial i Funció Pública (BOE 23 de juny de 2021).

El resultat del qual del sorteig per a l’ordre d’actuació dels candidats en totes les proves selectives en l’Administració General de l’Estat, va ser la lletra “V”, que serà la que s’estableix com a inici de la citada prelació alfabètica.

Pots accedir a les bases de la convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació ací. Comprovaràs que hi ha una pestanya amb les bases generals, una altra pestanya en la qual es desglossen els processos específics i requisits de cada categoria. En una columna a la dreta, figura també el temari de cada categoria.

Últimes notícies

València Basket estudia no vendre entrades davant el Hapoel en Eurolliga

El club valora no vendre entrades per al dol d'Eurolliga del 15 d'octubre davant Hapoel Tel Aviv per motius de seguretat, en coordinació amb Eurolliga i autoritats. La decisió no és definitiva i seguiria el precedent aplicat la passada temporada.

Agost va ser molt càlid i sec en la Comunitat amb una onada de calor històrica de fins a 45,5 °C

Agost de 2025 va ser molt càlid i sec en la Comunitat Valenciana, amb una onada de calor del 3 al 18 que va deixar 45,5 °C i la setmana del 12 al 18 com la més càlida registrada. La pluja acumulada va ser de 13 l/m², un 43% menys que la mitjana 1991-2020, amb forts contrastos per tempestes locals.

El València Basket sospesa no vendre entrades davant el Hapoel per a prioritzar la seguretat

El club estudia repetir la mesura aplicada en semifinals d'Eurocopa davant l'equip israelià i manté contactes amb Eurolliga i Delegació del Govern. La decisió encara no està presa i la prioritat és protegir aficionats i jugadors

Els aeroports espanyols tancaran 2025 amb rècord i més de 320 milions de passatgers

Espanya preveu superar els 320 milions de passatgers en 2025, un 3,5% més que en 2024, i encadenar un nou màxim històric en la xarxa d'Aena. L'anunci arriba en un acte sobre inversions 2027-2031 i consolida la recuperació després de la pandèmia

Aena dispararà les seues inversions en aeroports espanyols fins a 12.888 milions entre 2027 i 2031

Aena destinarà 12.888 milions a la seua xarxa a Espanya durant 2027-2031, més del triple que en el quinquenni previ. El Govern el definix com la major inversió en dècades.

Sánchez anuncia 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El president del Govern anuncia una inversió de 1.000 milions per a l'aeroport d'Alacant entre 2027 i 2031, orientada a modernització i augment de capacitat.

Aena dispararà les seues inversions en aeroports espanyols fins a 12.888 milions entre 2027 i 2031

Aena preveu elevar la inversió en la seua xarxa espanyola fins a 12.888 milions en el període 2027-2031. El pla apunta a modernització, capacitat i millor experiència de l'usuari.

Una acusació demana que la jutgessa de la DANA requerisca a À Punt el vídeo del Cecopi del 29-O

Ciutadans, com a acusació popular, sol·licita que el jutjat requerisca a À Punt tot el vídeo i àudio en brut del Cecopi del 29-O i dies posteriors. La petició arriba després de l'oferiment de la cadena, condicionat a un requeriment judicial, i la denúncia per la filtració del material.