Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

El dia de Nit de Nadal presentarà en la Comunitat Valenciana cels nuvolosos i ruixats de caràcter feble, amb possibilitat que siguen moderats en el litoral sud de la província de València i en el nord d’Alacant. Les precipitacions tindran un comportament irregular i de curta duració, però podran descarregar amb una mica més d’intensitat en eixes franges litorals per la humitat aportada des de la mar.

No es descarten algunes precipitacions febles i aïllades en la resta del territori durant la primera mitat del dia. La major probabilitat es concentrarà al matí, mentres que a la vesprada tendiran a remetre, encara que la nuvolositat continuarà sent compacta i restarà hores de sol, mantenint un ambient fresc.

Temperatures i vent

Les temperatures mínimes aniran en descens lleuger excepte en l’extrem nord, on podrien pujar lleugerament a causa del matalàs nuvolós que limita la pèrdua de calor nocturna. Les màximes romandran sense canvis, excepte en el litoral central on descendiran lleugerament, la qual cosa deixarà una sensació tèrmica una mica més baixa que dies previs. Poden registrar-se gelades febles en àrees de l’interior, sobretot en valls i zones altes a l’alba, per la qual cosa s’aconsella precaució davant possibles plaques de gel.

El vent bufarà fluix a moderat de component nord en el litoral i de component oest a l’interior, rolando a component nord en hores centrals. Este gir afavorirà un ambient més fred al costat de la costa i augmentarà la sensació de frescor quan el cel romanga cobert. La combinació de vent i humitat pot intensificar la sensació de fred, especialment prop de la mar.

Quant a les temperatures en les capitals de província, a Alacant la mínima serà de 5 i la màxima de 16; a Castelló seran de 5 i 14, i a València de 7 i 13. Els qui tinguen plans a l’aire lliure o desplaçaments en Nit de Nadal haurien de portar roba d’abric i preveure ruixats passatgers, especialment en el litoral sud de València i el nord d’Alacant.

Últimes notícies

Tres dels cinc detinguts per tràfic de droga a gran escala ingressen en presó

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna i haixix des del camp de Gibraltar i ha detingut cinc persones, tres ja en presó provisional.

Consternació a Alzira per la mort d’una xiqueta de 11 anys en caure-li un pilar a casa

Una xiqueta de 11 anys ha mort a Alzira en caure-li un pilar en una vivenda de la Vall de la Casella. El seu germà de 9 anys continua ingressat a l’Hospital La Fe amb diversos traumatismes.

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.

Detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un pròfug reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un home de 57 anys, reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi comés en 2023 a la localitat de Best.

Alerta per calor extrema dissabte al litoral de València i l’interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís groc per calor al litoral de València i a l’interior de Castelló, on es poden assolir 36 graus entre les 13.00 i les 21.00 hores.