L’Elx prepara el partit davant el Vila-real sense Héctor Fort, André da Silva i John Chetauya

L’Elx continua amb la preparació de la visita del Vila-real del dissabte amb tres absències destacades: Héctor Fort i André da Silva, a més de John Chetauya, que no es va exercitar per lleugeres molèsties físiques. El pla de treball s’ajusta a estes baixes per a mantindre el ritme competitiu i reduir riscos a pocs dies de la trobada.

Héctor Fort va ser intervingut este dilluns a Barcelona d’una lesió en el muscle esquerre, per la qual cosa no es reincorporarà a la dinàmica de l’equip fins d’ací a unes setmanes. La seua recuperació marca els terminis i obliga el cos tècnic a reordenar peces en la línia en la qual venia participant, prioritzant estabilitat i seguretat.

André da Silva seguix al marge del grup degut als problemes físics que li han impedit disputar els últims compromisos de Lliga. La seua evolució durant la setmana determinarà si pot acostar-se a la dinàmica habitual, mentres l’equip treballa alternatives per a no ressentir-se en els minuts de major exigència.

Tampoc va ser present en la sessió matinal John Chetauya, que va romandre en el gimnàs per a evitar riscos. El club opta per una gestió preventiva en tractar-se de molèsties lleus, amb l’objectiu de no agreujar la situació i avaluar sensacions dia a dia.

Diangana apunta a novetat

En el costat positiu, Grady Diangana sí que es va entrenar amb l’equip després dels seus recents problemes musculars, per la qual cosa podria convertir-se en una de les novetats de Eder Sarabia davant el Vila-real. La seua presència en els exercicis col·lectius amplia les opcions del tècnic a l’hora de dissenyar la convocatòria i el pla de partit.

Amb el dol fixat per al dissabte, l’Elx ordena les càrregues i afina automatismes, combinant treballe tàctic i recuperació. Les absències condicionen la llista i possibles ajustos en l’onze, a l’espera que els tocats facen un pas avant sense precipitar els terminis de retorn.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.