Lara Sajen revela la gran bomba de Tom Brusse en ‘Supervivientes’

Ejemplo de shortcode con estilo
  Lara Sajen ha sigut desterrada al costat de Lola i Omar Sánchez. La concursant s’ha obert en canal amb l’extronista i ha parlat sobre la relació que té amb alguns dels seus companys. «Tom es baralla amb Melyssa però després no la nòmina. Van a buscar llenya i porten dos llenyetes així que troben per ací. Alejandro és un vague, desesperat pel menjar. Carlos era […]

 

Lara Sajen ha sigut desterrada al costat de Lola i Omar Sánchez. La concursant s’ha obert en canal amb l’extronista i ha parlat sobre la relació que té amb alguns dels seus companys.

«Tom es baralla amb Melyssa però després no la nòmina. Van a buscar llenya i porten dos llenyetes així que troben per ací. Alejandro és un vague, desesperat pel menjar. Carlos era un bé queda. Deia que anava a nominar a algú i després no li nominava…», comptava.

Olga Moreno

 

La cantant ha explicat també com es va sentir en descobrir que Olga Moreno va ser qui va dir que preferia «tindre-la com a amiga, que com a enemiga«.

Jo estava molt nerviosa perquè m’anava, ni li ho he tingut en compte. Jo confie molt en ella perquè sé que amb mi és un amor i li tinc confiança 100%. Em va fer mal però no li vaig prestar massa atenció. Igual quan ho vaig explicar i Omar es va sorprendre vaig pensar que potser no li estava donant la importància que té», relatava.

Infidelitat de Tom a Sandra

 

Finalment, la supervivent ha comptat a la de ‘Mujeres y hombre y Viceversa’ que no entén l’actitud de Tom feia ella. «Tom anava per darrere i parlava de mi, quan jo sé una història d’ell que em va demanar que no comptara. Per a mi és una ximpleria, per a ell gravíssim. És que li va anar infidel a Sandra. Ella ho sap, el fort és el paperot que ha fet venint a deixar-lo, si això ve de fora. Tom va dient a la gent que vagen amb compte, que no soc de fiar, però vi i em va abraçar i em va donar les gràcies per donar-li suport i per entendre-li», ha revelat.

Últimes notícies

Una destral de 7.000 anys és la peça més antiga del Museo de Elda

El Museo Arqueológico de Elda dedica la seua peça del trimestre a una destral neolítica trobada el 1967. L’objecte és el més antic de la seua col·lecció.

El funeral de Jesús de Miguel serà a Navahermosa

Jesús de Miguel serà acomiadat a Navahermosa quan el seu cos puga ser traslladat. El CD Tenerife ha convocat un homenatge i demana ajornar dos partits.

La collita de caqui afronta menys oferta i busca més reconeixement

La campanya de la DOP Kaki Ribera del Xúquer preveu menys fruita per les pluges i la pedra, però millors calibres i qualitat. El sector vol ampliar el reconeixement de la marca Persimon®.

La Cerámica recordarà Jesús de Miguel abans del Villarreal-PSG

La Cerámica guardarà un minut de silenci per Jesús de Miguel abans del Villarreal-PSG. L’homenatge també recordarà les 69 víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.

El PSPV-PSOE reclama a Mazón 1.931 euros de quilometratge

El PSPV-PSOE afirma que Mazón ha cobrat 1.931 euros per quilometratge des que va deixar la presidència i reclama que els torne. El PP demana comprovar les dades.

La decisió sobre la retirada del retrat de Julio de España s’ajorna fins que la sentència siga ferma

Les Corts ajornaran la decisió sobre el retrat fins que siga ferma la condemna per agressió sexual. L’Ajuntament d’Alacant també esperarà abans de valorar els honors municipals.

Siloé i Shinova obrin el cartell del Low Festival 2027

Siloé, Shinova i altres artistes encapçalen les primeres confirmacions del Low Festival 2027 a Torrevella. El festival també ha anunciat millores en el recinte i els transports.

La mort de Jesús de Miguel queda sota investigació policial

La Policía Nacional investiga la mort del jugador del Club Deportivo Tenerife, de 30 anys, després d’un colp durant el partit contra l’Andorra.