La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una dona prop de la platja de Gandia

La Policia Nacional investiga una agressió sexual patida per una dona de 38 anys i nacionalitat estrangera en un carrer pròxim a la platja de Gandia, a la província de València. El succés va tindre lloc de matinada, en una zona pròxima al litoral on a eixes hores sol haver-hi menys trànsit de persones, la qual cosa hauria facilitat que el presumpte agressor actuara amb menor visibilitat.

L’agressió es va produir sobre les 00.30 hores del passat divendres 17 d’abril. En tractar-se d’un moment de la nit en el qual molts locals comencen a tancar i disminuïx la presència de testimonis, la víctima hauria quedat especialment exposada. Este context reforça la importància de la ràpida reacció de les persones que es trobaven en els voltants.

Un testimoni que caminava per la zona va veure a la dona plorant al carrer i va decidir avisar immediatament als servicis d’emergència, la qual cosa va activar la intervenció policial. Gràcies a esta trucada, una patrulla de la Policia Nacional es va desplaçar ràpidament fins al lloc on es trobava la víctima, que seguia visiblement afectada per l’ocorregut.

Investigació policial en marxa

Quan els agents van arribar, la dona els va explicar que havia sigut agredida sexualment per un home pocs minuts abans. El breu interval de temps entre l’agressió i l’arribada de la patrulla va permetre als policies recaptar informació inicial rellevant, com la descripció del presumpte autor i les circumstàncies immediates de l’atac, dades que resulten clau en les primeres fases de qualsevol investigació d’este tipus.

Després de la primera atenció policial, la dona va ser traslladada a l’hospital Sant Francesc de Borja de Gandia. En este centre sanitari va rebre assistència mèdica i psicològica, seguint els protocols establits per a les víctimes de violència sexual, que inclouen exploracions mèdiques específiques i la preservació de possibles proves.

La investigació es manté oberta per a esclarir el succeït, identificar plenament al presumpte agressor i determinar tots els detalls del cas. En esta mena de delictes, els investigadors solen analitzar possibles gravacions de càmeres de seguretat pròximes, prendre declaració a testimonis i contrastar la informació aportada per la víctima amb altres indicis disponibles.

Segons ha transcendit, la dona es trobava passant uns dies a la platja de Gandia quan van ocórrer els fets. Este tipus d’estades temporals en zones turístiques implica que la víctima pot no conéixer bé l’entorn, la qual cosa dificulta anticipar els llocs més segurs o les rutes amb major afluència de persones durant la nit. Estos factors, units a l’horari en el qual es va produir l’agressió, formen part de l’anàlisi que realitza la Policia Nacional per a tractar de reconstruir amb precisió la seqüència dels esdeveniments.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.