Un home furta i agredix a un matrimoni d’avançada edat en Benicarló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència a un matrimoni d’avançada edat a Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló). Les víctimes van haver de ser assistides a conseqüència de l’agressió.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, tot va començar quan un matrimoni d’avançada edat va denunciar en dependències a la Guàrdia Civil de Benicarló que havien sigut objecte d’un robatori amb violència. Detallaven que, mentres es trobaven passejant per la zona costanera, un home que vestia un xandall els va abordar amb extrema violència i els va furtar un telèfon.

 

A conseqüència de l’agressió rebuda, van haver de ser assistits en el Centre de Salut de Benicarló i l’home va ser derivat posteriorment a l’hospital de Vinaròs per les lesions que presentava. Amb les dades aportades, la Policia Local de Benicarló, en col·laboració amb la Guàrdia Civil, van localitzar a una persona que es podria correspondre amb el que havia comés el fet delictiu.

 

Els investigadors de la Guàrdia Civil van fer gestions amb les víctimes i van demostrar que esta persona era l’autora del robatori, pel que el van detindre per un presumpte delicte de robatori amb violència. Posteriorment es va fer una entrada i registre autoritzat en la casa del detingut, a on van trobar el mòbil i la vestimenta usada per a cometre el fet delictiu. El telèfon mòbil ha sigut entregat al seu propietari. El detingut ha sigut entregat en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 de Vinaròs, qui ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.
FILMOTECA D'ESTIU