33 classes acaben confinades en la 25a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 15 al 18 de març, dels quasi 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que constitueixen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 99 %, és a dir, 1.827 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la tercera setmana de març, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 10 grups de 7 centres educatius. El total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 33 aules de 18 centres educatius. S’han desconfinat 22 grups de 16 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades s’ha reduït un 27 %.

 

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, n’hi ha un 0,04 % de positius actius, 305 alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha establit l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,1 % d’alumnes.

Últimes notícies

Catalá es pregunta si l’alerta taronja hauria d’haver sigut roja per la intensitat de la pluja a València

María José Catalá ha posat en dubte si l’alerta taronja per les pluges a València hauria d’haver sigut roja i ha qüestionat la gestió de la CHJ i del Govern en el desallotjament de l’estadi d’Orriols.

Naix per primera vegada un margai a Terra Natura Benidorm, felí quasi amenaçat

Terra Natura Benidorm ha aconseguit per primera vegada la reproducció d’un margai, felí llatinoamericà catalogat com a quasi amenaçat per la UICN. La cria, nascuda el 10 de setembre, evoluciona bé junt amb la seua mare, Lecia, sota un seguiment discret del equip tècnic.

El Valencia Basket inicia l’era Xavi Albert defensant la Supercopa davant el Barça

El Valencia Basket debuta en la Supercopa este dissabte a Badalona davant el Barça, en el primer gran repte de l’era Xavi Albert i amb una plantilla profundament renovada.

Cau a Orihuela un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit per estafa i blanqueig

La Guàrdia Civil ha detingut a la costa d'Orihuela un britànic de 51 anys, un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit, condemnat a huit anys i mig de presó per delictes d'estafa i blanqueig de capitals. És el segon integrant d'esta llista capturat a la província d'Alacant en 2026.

Més de 430 milions per a refer l’alcanterillado després de la dana a València

El Govern d’Espanya ha consignat més de 430 milions per a la reconstrucció integral de l’alcanterillado als municipis afectats per la dana i ha invertit 220 milions en la reparació i neteja de cauces, amb actuacions destacades a la província de València.

El PP deixa l’acusació popular en el cas Azud al considerar que la Justícia ja ha actuat

El PP ha decidit retirar-se com a acusació popular en el cas Azud en entendre que la Justícia ja ha fixat els fets en l’auto de procediment abreujat i que els possibles delictes de dirigents del PSPV han prescrit. El síndic popular, Nando Pastor, assegura que la seua eixida no altera el procés ni impedirà que hi haja juí.

Cau a Oriola un dels dotze fugitius britànics més buscats per estafa i blanqueig

La Guàrdia Civil ha detingut a la costa d'Oriola un ciutadà britànic de 51 anys, inclòs en la campanya internacional Most Wanted, condemnat al Regne Unit a huit anys i mig de presó per estafa i blanqueig de capitals. És el segon dels dotze fugitius britànics més buscats localitzat enguany a la província d'Alacant.

Les pluges podrien haver arrossegat més productes tòxics al Magre i agreujar la mort de peixos

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer investiga com les fortes pluges han pogut mobilitzar restes del vessament químic al riu Magre i agreujar la mort de peixos en un tram d’uns deu quilòmetres entre Montroi i Llombai-Alfarp.