Dos detinguts per furtar una bicicleta de l’equip eslovac de triatló en Benidorm

 

Els agents de la Policia Nacional del Grup V de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), han detingut a dos persones per robar la bicicleta d’un membre de l’equip eslovac de triatló, valorada en 5.000 euros.

 

Els policies van rebre una denúncia en la que s’informava de la sostracció d’una bicicleta tipus MTB pertanyent a l’equip professional nacional eslovac de triatló, que en l’actualitat entrena en un complex hoteler de la localitat per a diferents proves en les que participen, entre les que es troba la preparació dels pròxims Jocs Olímpics de Tòquio 2021, ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

La zona de la Marina Baixa és habitualment triada per equips professionals de ciclisme i altres disciplines esportives com el triatló per a la preparació de proves internacionals, campionats del món i jocs olímpics. En este cas, la sostracció d’una de les bicicletes usades per l’equip, a demés de la pèrdua patrimonial, causava un greu perjudici en alterar de manera significativa el seu pla d’entrenament.

 

Des del moment de la sostracció, la Policia va iniciar un dispositiu especial de resposta immediata que, en menys de 24 hores i gràcies a les labors d’investigació i perquisicions fetes, va conseguir identificar als autors, que van ser localitzats i detinguts. Una volta recuperada la bicicleta sostreta, els agents van fer lliurament al seu propietari.

 

Els detinguts, de 37 i 43 anys d’edat i sense antecedents, han sigut posats en llibertat després de ser sentits en declaració en dependències policials, a l’espera de ser cridats a declarar en seu judicial.

Últimes notícies

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.