17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Dos detinguts per furtar una bicicleta de l’equip eslovac de triatló en Benidorm

 

Els agents de la Policia Nacional del Grup V de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), han detingut a dos persones per robar la bicicleta d’un membre de l’equip eslovac de triatló, valorada en 5.000 euros.

 

Els policies van rebre una denúncia en la que s’informava de la sostracció d’una bicicleta tipus MTB pertanyent a l’equip professional nacional eslovac de triatló, que en l’actualitat entrena en un complex hoteler de la localitat per a diferents proves en les que participen, entre les que es troba la preparació dels pròxims Jocs Olímpics de Tòquio 2021, ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

 

La zona de la Marina Baixa és habitualment triada per equips professionals de ciclisme i altres disciplines esportives com el triatló per a la preparació de proves internacionals, campionats del món i jocs olímpics. En este cas, la sostracció d’una de les bicicletes usades per l’equip, a demés de la pèrdua patrimonial, causava un greu perjudici en alterar de manera significativa el seu pla d’entrenament.

 

Des del moment de la sostracció, la Policia va iniciar un dispositiu especial de resposta immediata que, en menys de 24 hores i gràcies a les labors d’investigació i perquisicions fetes, va conseguir identificar als autors, que van ser localitzats i detinguts. Una volta recuperada la bicicleta sostreta, els agents van fer lliurament al seu propietari.

 

Els detinguts, de 37 i 43 anys d’edat i sense antecedents, han sigut posats en llibertat després de ser sentits en declaració en dependències policials, a l’espera de ser cridats a declarar en seu judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.