12.3 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Dos hòmens ferits en un accident de trànsit en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha intervingut este matí de dilluns en un aparatós accident de trànsit que ha tingut lloc en la intersecció entre l’avinguda del General Marvà i Benito Pérez Galdós, a on han acabat  ferides dos persones que han sigut trasllades a fins a un hospital. Els ferits són el conductor del cotxe i un vianant, de 70 anys, que ha sigut ferit en caure-li una part d’un fanal després de l’accident.

 

Segons fonts policials els fets han tingut lloc cap a les 11.00 hores, per causes que investiga la unitat d’Atestats de la Policia Local, quan un cotxe que circulava per Benito Pérez Galdós en direcció a la plaça d’Espanya ha impactat contra un altre que anava en sentit de l’avinguda de Salamanca, i posteriorment ha perdut el control i s’ha colpejat contra un fanal. A conseqüència d’este colp, una part del fanal ha caigut i ha pegat en la cama d’un vianant que transitava en eixe moment per esta via.

 

Per tals fets, fins al lloc dels fets s’han traslladat tres patrulles de Policia Local i agents de mobilitat que han hagut de senyalitzar la via i tallar el trànsit per a ajudar en la coordinació de l’emergència.

 

També ha anat fins allí una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit els dos ferits, que han sigut traslladats fins a un hospital. Amb posterioritat han netejat la calçada els operaris i retirat les restes del fanal, i retirat amb una grua els dos vehicles.

Últimes notícies

Tellado confia en l’altura de mires de Vox per a avalar al substitut de Mazón

Tellado ha reafirmat la seua confiança que Vox avalarà al relleu de Carlos Mazón per a evitar eleccions en la Comunitat Valenciana. Defén la discreció en les negociacions i assegura que Mazón seguirà fins al traspàs.

Diana Morant demana eleccions en la Comunitat Valenciana i s’oferix a liderar al PSPV

Morant sosté que l'eixida a la crisi 'sense precedents' en la Comunitat Valenciana passa per convocar eleccions i afirma que deixaria el ministeri per a liderar al PSPV. Critica a Mazón i a PP i Vox per buscar una solució en els despatxos i qüestiona el suport de Feijóo.

L’ocupació suma 36.459 afiliats a l’octubre i l’atur puja en 742 en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana va tancar octubre amb 36.459 afiliats més a la Seguretat Social i un repunt de l'atur de 742 persones, fins a 294.757 aturats. L'afiliació interanual ha crescut en 74.166, fins a 2.241.991 cotitzadors.

Els taxis inicien una marxa lenta de quatre hores a València amb destinació a la Conselleria

Més de 2.000 taxis han iniciat a les 8.30 una marxa lenta en dos columnes que va tallant el trànsit a València. La protesta conclou davant la Conselleria.

L’atur puja a l’octubre en la Comunitat Valenciana: 742 persones més i 294.757 aturats

L'atur ha pujat a l'octubre en 742 persones en la Comunitat Valenciana (+0,25%), fins a 294.757. Alacant i Castelló augmenten i València registra un descens.

La Comissió sobre la DANA del Congrés arranca hui amb la veu de les víctimes

La comissió que investiga la gestió de la DANA que va deixar més de 200 morts inicia tres sessions amb els testimoniatges de les víctimes. Són les primeres 13 de 127 compareixences previstes.

Dimarts amb cel poc nuvolós, temperatures sense tot just canvis i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dimarts estable amb intervals de núvols baixos i boires interiors; les màximes a penes varien i el vent gira a sud al migdia. El dimecres augmentarà la nuvolositat a la vesprada.

Concentració a València reconeix un any de lluita per les víctimes de la DANA

Diversos centenars de persones s'han reunit en la Plaça de la Verge per a agrair el suport dels moviments socials a les víctimes de la DANA. La jornada ha coincidit amb la renúncia de Carlos Mazón com president de la Generalitat.