Mastodon
29.1 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Alacant demana a la Generalitat retardar l’inici del tancament perimetral a les 18.00 hores

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha avançat que demanarà a la Generalitat Valenciana retardar l’inici del tancament perimetral de la ciutat els divendres a les 18.00 hores –en lloc de les 15.00 hores- per a afavorir a les persones que acaben de treballar a sobre eixa hora i a les que recullen en els col·legis als seus fills.

 

Així ho traslladarà este diumenge l’edil en la reunió telemàtica que mantindrà amb la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, per a informar-lo dels resultats de l’operatiu, segons ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

L’objectiu d’esta mesura és afavorir a les persones que van als col·legis pels seus fills o que eixen del treball a eixes hores i amb això millorar l’operatiu de la Policia Local i evitar parar a persones que no incomplixen la mesura del tancament perimetral.

Últimes notícies

El BOE publica el conveni del torró i massapans 2025 amb pujada salarial del 3% retroactiva

Les taules salarials del conveni estatal del torró i massapans per a 2025 fixen una alça del 3% amb efectes des de l'1 de gener. Hi haurà ajust per IPC de fins a 1 punt.

Donya Sofia recolza a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía ha inaugurat a Elx el Congrés Internacional sobre Malalties Neurodegeneratives, que reunix fins al dia 18 a una trentena d'experts. El fòrum aborda avanços en biomarcadores, teràpies gèniques, neuroimatgeria i enfocament sociosanitari.

El Consell demana a la DGT un tràmit extraordinari per a donar de baixa cotxes desapareguts per la DANA

El Consell sol·licita un procediment extraordinari per a donar de baixa definitiva vehicles arrossegats per la DANA del 29 d'octubre i que els seus titulars conserven ajudes i indemnitzacions.

Donya Sofia abrigalla a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía recolza la inauguració del ICND a Elx, un cim que reunix referents internacionals per a presentar avanços en diagnòstic i teràpies. El programa aborda biomarcadores, genètica, neuroimatgeria, inflamació i medicina de precisió, amb la veu de pacients i famílies.

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén el seu pla

Compromís porta a la Fiscalia presumptes gastos sense expedient en 2024 per 1,17 milions en el IVASS. L'institut replica que ja aplica un pla i digitalització.

Ruixats amb tempesta a l’interior de Castelló i màximes a l’alça a València

Baixa probabilitat de ruixats amb tempesta a la vesprada a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen a l'interior de València i el vent rola a este.

Compromís porta a la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén un pla d’acció

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS en 2024 per gastos sense contracte, recolzada en una auditoria desfavorable. L'institut respon que en 2025 va activar un pla d'acció i una inversió en digitalització per a corregir deficiències històriques.

Pedro Sánchez anunciarà el dijous inversions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

La visita de Pedro Sánchez a l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández servirà per a avançar l'ampliació i les inversions incloses en el DAURA III 2027-31.