Una dona detinguda per intentar agredir amb un ganivet al seu company de pis en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona de 44 anys per un presumpte delicte d’amenaces, després d’intentar agredir amb un ganivet de cuina al seu company de pis. Els fets han passat cap a les 20.00 hores de la vesprada d’este dijous quan la Sala 091 ha rebut l’avís d’un home, qui ha manifestat que acabava de ser amenaçat amb un ganivet de cuina per la seua companya de pis.

 

Segons les primeres perquisicions policials, els fets han començat després d’una discussió entre els dos companys. Pel que pareix, l’home ha trencat les claus del portal d’accés a la casa i han començat a barallar-se de forma acalorada sobre qui havia d’abonar l’import de la còpia.

 

Durant l’altercat, els dos inquilins han començat a sacsar-se mútuament, però en un moment de la renyina, la dona ha anat fins a la cuina i ha agafat un ganivet de grans dimensions, pel que pareix, abalançant-se en diferents ocasions cap a ell, sense arribar a fer-ho.

 

L’home ha escapat i ha avisat a un veí

En observar el ganivet, la víctima ha agafat una cadira de la casa que ha usat com a escut de defensa, espentant a l’agressora cap a la paret. Ha sigut en este moment, quan l’home ha aprofitat per a escapar de la vivenda i ha alertat a un veí perquè telefonara a la policia. Tot i això, la dona ha començat a perseguir-li, desistint finalment i tornant a casa.

 

A l’arribada de la patrulla al lloc, l’ara detinguda ha manifestat als agents que va agafar el ganivet perquè l’home, en un moment de la discussió, es va alterar i es va posar molt agressiu. Els agents han sabut que la dona era la propietària de la casa i que l’home havia llogat una habitació fa tres mesos.

 

Els policies han detingut a la dona per un presumpte delicte d’amenaces i han intervingut l’arma blanca amb la que , presumptament, ha intentat agredir a la víctima. La detinguda ha passat a disposició judicial

Últimes notícies

Els treballs continuen en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara sense controlar

Bombers i brigades forestals continuen treballant a la zona de l’incendi de la Vall d’Uixó per consolidar el perímetre, huit dies després que quedara estabilitzat. L’objectiu és poder passar prompte a la fase de control, després que el foc haja cremat 9.568 hectàrees.

Huit morts menys a les carreteres en juliol però set víctimes a la Comunitat Valenciana

En juliol han mort 107 persones en 97 accidents de trànsit a Espanya, 7 d’elles a la Comunitat Valenciana, la mateixa xifra que en 2025. És el segon juliol amb menys morts de la sèrie històrica, malgrat l’augment dels desplaçaments de llarg recorregut.

Maximo Quiles afronta Silverstone amb fam de victòria però sense confiar-se

Maximo Quiles arriba al Gran Premi de Gran Bretanya com a sòlid líder de Moto3, amb 104 punts d’avantatge, i anuncia que no pensa relaxar-se a Silverstone.

El PPCV carrega contra els retalls al Tajo-Segura i reclama un pacte estatal per l’aigua

El PPCV ha denunciat els retalls al transvasament Tajo-Segura, que considera una injustícia per a la Comunitat Valenciana, i ha exigit un Pacte Nacional de l’Aigua que done estabilitat i criteris tècnics a la gestió hídrica.

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.
FILMOTECA D'ESTIU