Controlat l’incendi en les cotxeres de l’EMT de València després de calcinar 16 vehicles i afectar a altres 7

 

Efectius de bombers han donat per controlat l’incendi declarat este dissabte en les cotxeres de l’EMT de València, que ha calcinat un total de 16 vehicles i ha afectat altres set, segons ha informat la Policia Local. De moment, es desconeixen les causes del foc.

 

Fins al depòsit sud de l’EMT en el barri de Sant Isidre s’han desplaçat 11 dotacions de bombers dels parcs Sud, Oest, Campanar, Nord i Centre Històric i el CICU ha mobilitzat una ambulància del SAMU. La columna de fum s’ha pogut observar des de numerosos punts de la ciutat.

 

A causa de l’incendi, la Guàrdia Civil ha tallat durant part de la vesprada els carrils lents de la V-30 i els accessos en el quilòmetre 7. A demés, Metrovalencia ha desallotjat l’estació de Sant Isidre i els trens de les línies 1, 2 i 7 no han efectuat parada en esta, segons ha informat la companyia a través del seu compte de Twitter.

Per part seua, Adif ha suprimit la circulació entre les estacions d’Aldaia i València Nord i ha establit durant este període de temps transport alternatiu.

 

Cap a les 18.10 hores, el 112 ha informat de la represa dels dos servicis de transport i que la situació començava a estar controlada.

 

 

Les línies de EMT han funcionat

El regidor de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi, ha assenyalat en un missatge publicat en el seu compte de Twitter que «tots els tècnics i la gerència estan mobilitzats per a gestionar la situació».

 

L’incendi no ha afectat el servici de les línies de l’EMT, que ha funcionat durant tota la vesprada amb normalitat, segons ha informat la companyia en les seues xarxes socials.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha destacat la ràpida actuació dels bombers, que han conseguit perimetrar i controlar l’incendi i han evitat que el foc afectara més autobusos.

 

De la mateixa manera, ha posat en valor la coordinació entre l’Administració estatal, autonòmica i local per a proporcionar tots els recursos possibles i garantir la seguretat dels treballadors i veïns. Cano ha indicat que de moment es desconeixen les causes de l’incendi.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.