Mediaset anuncia el positiu en coronavirus d’una coneguda presentadora: ja té substituta

 

Mediaset acaba d’anunciar una notícia que desajusta per complet les seues previsions de cara a la futura programació. El coronavirus ha tornat a causar un problema per a la cadena i per a una de les seues presentadores estrella.

 

El compte oficial de Twitter de Mediaset ha anunciat el positiu per coronavirus d’Emma García. El més important de tot és que la periodista es troba bé de salut. Després d’haver donat positiu Emma es veu obligada a fer una quarantena, pel que no podrà presentar el programa durant les pròximes dos setmanes de moment.

 

La cadena de Paolo Vasile ha confirmat en les seues xarxes socials que Sandra Barneda serà l’encarregada de conduir el programa durant el temps que Emma García es trobe confinada. 

 

No és el primer cas que ha ocorregut en Telecinco. Durant l’estiu es va produir el fals positiu de Marta López, que va provocar un veritable rebombori en la cadena, ja que diferents col·laboradors de ‘Sálvame’ i ‘Ya es mediodía’ van haver de confinar-se tal com establia el protocol en el seu moment.

 

Emma García serà substituïda per la catalana Sandra Barneda

Com diem, Emma García es troba bé pel que segur que este cap de setmana vorà el programa des de la seua casa. Una de les sorpreses ha sigut la designació de la presentadora suplent.

 

Es tracta de la catalana Sandra Barneda, que ja va conduir el programa en estius anteriors. El que xoca és que ‘Viva la vida’ no haja anomenat a Toñi Moreno, qui va ser la que es va encarregar del programa durant les vacances estiuenques d’este 2020 d’Emma García.

 

«Emma García inicia període de quarantena en haver-se confirmat el seu positiu en coronavirus. Afortunadament es troba bé @SandraBarneda es farà càrrec de la presentació de @VivaLaVidaT5 en este període», ha escrit el compte oficial de la cadena.

Per desgràcia això és una cosa normal, ja que en els temps que corren no és molt difícil contagiar-se. Els col·laboradors la cadena no s’ha pronunciat, però al principi tot apunta al fet que ells no hauran de fer cap quarantena o aïllament preventiu. Així que a partir de demà Sandra Barneda conduirà ‘Viva la vida’ en Telecinco.  

 

Emma García confirma la notícia en el seu Instagram

Emma García porta més de dos anys al capdavant de ‘Viva la vida’ després d’haver sigut la escollida per a substituir a Toñi Moreno. Des d’este dia fins avui, la periodista no ha faltat mai a excepció de les seues vacances estiuenques.

 

Instants després del missatge en Twitter de Mediaset, Emma García ha confirmat esta notícia al seu Instagram mitjançant una publicació. «Hola amics!!! He de comunicar-vos que este cap de setmana no podré estar amb vosaltres. Tinc Covid-19. Estic sense símptomes i rebent moltíssim afecte que és la millor medicina. Us deixo en les millors mans, amb la meua benvolguda companya @sandrabarneda. Abraçada molt forta a tots i fins molt promte!!!», ha publicat en les seues xarxes.

 

Ella mateixa ha confirmat que no té símptomes, per la qual cosa es troba bé. De moment haurà de vore des del televisor el seu programa baix el comandament de la periodista catalana a la que ja li hauria desitjat molta sort.

 

 

Els seus seguidors d’Instagram li han desitjat una ràpida recuperació, així com també li han enviat numerosos missatges de suport i d’afecte, alguna cosa que ella ha volgut agrair.

 

A causa d’estos problemes amb el coronavirus, Telecinco hauria designat un o fins i tot dos presentadors substituts per cada programa que s’emet en directe.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.