Mastodon
28.8 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

Desmantetllen una orgia il·legal amb més de 70 persones en equivocar-se de casa dos dels participants

La Policia Local de Lliçà d’Amunt (Barcelona) va descobrir la Nit de cap d’any la celebració d’una orgia en una casa de la localitat, en la qual hi hauria més de setanta persones, gràcies a que dues persones que anaven a participar en la festa es van equivocar d’immoble.

Els agents van rebre una alerta, a la qual ha tingut accés el diari El Mundo, d’un veí de la població, qui va explicar que hi havia dues persones que intentaven entrar en el seu habitatge.

Quan va arribar allí una patrulla policial i van identificar als sospitosos, aquests els van explicar que anaven a una altra casa, en la qual se celebrava una festa, i que s’havien equivocat de lloc.

En estar en vigor les restriccions d’aforament i la prohibició de festes il·legals, els agents van ser fins a aqueixa casa i es van trobar amb una celebració amb entre 50 i 70 persones, sense comptar amb unes altres que hi havia en un pis, a dalt, “practicant sexe”, segons l’informe policial.

En el text, a més, s’assenyala que eren “tots americans, amb prostitutes”, que haurien llogat la casa per a donar la benvinguda al 2022, sabent la propietària de l’immoble quin tipus de festa s’anava a celebrar allí.

La policia local va estendre acta dels nombrosos incompliments de les mesures sanitàries acordades per la Generalitat de Catalunya i van passar informe al Departament d’Interior perquè tramite un expedient sancionador en cas d’incompliment de les normatives vigents per a evitar la propagació de la Covid.

Últimes notícies

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.

Barcelona-València: baixa de Lamine Yamal i estrena en l’Estadi Johan Cruyff

El Barça tanca la quarta jornada davant el València sense Lamine Yamal i en un escenari inèdit: l'Estadi Johan Cruyff, amb aforament reduït i horari de 21.00 CET.

Les cendres de Camilo Sesto ja reposen en el seu mausoleu d’Alcoi

Les cendres de Camilo Sesto han sigut traslladades en un acte íntim al seu mausoleu d'Alcoi, al costat de les restes dels seus pares. L'homenatge es completa amb una estàtua en el futur museu dedicat a l'artista.

Mor un motorista a València després d’invadir el sentit contrari i ser atropellat per una furgoneta

Un motorista de 51 anys va morir en la zona de Serradora després de creuar al carril oposat i ser envestit per una furgoneta. El SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit.

Flic confirma la baixa de Lamine Yamal i critica la gestió de De la Font

Hansi Flic va confirmar que Lamine Yamal no estarà davant el València i és dubte per al Newcastle per molèsties en el pubis. El tècnic va qüestionar la gestió de la selecció.

Calero avisa abans del Llevant-Betis: cal donar la millor versió o t’esclafen

El tècnic del Llevant reclama competitivitat màxima davant un Betis a l'alça per a tallar tres derrotes seguides. Confia a canviar l'ànim amb una victòria.