27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Publicades les llistes provisionals dels admesos en les escoles públiques valencianes

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Educació de la Generalitat ha publicat este dimecres, 1 de juliol, les llistes provisionals d’admesos als centres educatius sostinguts amb fons públics d’Infantil i Primària. Les llistes es poden consultar en este enllaç.

 

Després d’haver fet la baremació de totes les sol·licituds d’admissió de les famílies, s’ha pogut comprovar que el 98,78% dels xiquets han sigut admesos en Infantil de 3 anys en algun dels centres que havien elegit les seues famílies. Pel que fa al percentatge d’admesos provisionals en primera o segona opció, la xifra és del 96,95 %, un punt i mig més respecte a l’any passat, que se situava en el 95,57 %. 

 

En les comarques d’Alacant, el percentatge d’admesos en alguna de les opcions que han elegit les famílies per a Infantil de 3 anys ha sigut del 98,72 % i en la primera o segona opció, el 97,32 %. En les comarques de Castelló, el resultat és del 99,34 % en alguna de les opcions elegides i del 98,27 % en primera o segona opció. En el cas de les comarques de València, se situen en un 98,69 % de les opcions escollides i el 96,38 % en primera o segona opció.

 

El període per a presentar reclamacions és fins al 3 de juliol i esta gestió es fa de manera fàcil i senzilla en el portal telematricula.es clicant en l’apartat ‘Al·legacions’. El 10 de juliol es publicaran les llistes definitives i del 13 al 29 de juliol es procedirà a la matriculació efectiva per al pròxim curs.

Últimes notícies

Rototom Sunsplash celebra 30 anys de música i compromís social amb focus a Gaza, la dana i el planeta

El festival Rototom Sunsplash celebra tres dècades combinant reggae amb activisme social, impulsant accions solidàries amb Palestina i abordant temes com la dana, medi ambient i interculturalitat.

Govern valencià advertix que reformes judicials podrien impedir la instrucció de causes actuals

La consellera de Justícia valenciana critica les reformes legals que traslladen funcions de jutges a fiscals i canvien l'accés a la carrera judicial, advertint que podrien impedir investigar causes actuals contra l'Executiu.

Desmantellen punt de cultiu i distribució de marihuana que proveïa Elda i Petrer a Alacant

La Policia Nacional desactiva una plantació de marihuana a Monforte del Cid, Alacant, detenint a quatre persones per tràfic de drogues i altres delictes.

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.