La selectivitat se celebrarà entre el 22 de juny i el 10 de juliol

Estudiants universitaris en classe

La PAU es podria celebrar a finals de juny o principis de juliol | Pixabay

 

Actualització 25/03/20, a les 15.25 hores. El Ministeri d’Educació i Formació Professional i els màxims responsables educatius de les comunitats autònomes han decidit que la prova d’accés a la universitat (PAU) se celebrarà entre el 22 de juny i el 10 de juliol.

 

Notícia 24/03/20, a les 15.05 hores. El conseller d’Educació, Vicent Marzà, veu factible celebrar la selectivitat o proves d’accés a la universitat (PAU) entre finals de juny i principis de juliol, si la situació sanitària ho permet i segons evolucione la pandèmia del coronavirus, que ha obligat a suspendre classes, tancar col·legis, instituts i universitats per a seguir una quarantena que, com a mínim, s’allargarà fins a l’11 d’abril. 

 

El conseller ha assenyalat, en una entrevista a EFE, que ha de fer-se una posada en comú entre totes les comunitats autònomes i arribar a un consens respecte a les dates que s’establisquen per a estes proves. Abans de la crisi pel coronavirus en València, la Generalitat havia fixat el calendari dels exàmens per als dies 9, 10 i 11 de juny, en convocatòria ordinària, i els dies 7, 8 i 9 de juliol en extraordinària.

Últimes notícies

El València Basket debuta en l’Eurolliga en la pista del nou Besiktas

El València Basket, molt renovat després d’un estiu ple d’eixides importants, inicia este divendres l’Eurolliga a la pista del Besiktas, debutant en la competició després de substituir l’AS Mónaco.

Javier Aguirre estrena càrrec amb la seua primera sessió a Paterna

Javier Aguirre ha dirigit la seua primera sessió al capdavant del Valencia a Paterna, on ha ajustat el pla de treball aprofitant l’aturada de Lliga. El tècnic mexicà serà presentat dilluns a Mestalla i debutarà el 11 d’octubre contra el Racing.

L’Alzheimer exigix un abordatge mèdic, jurídic i social que pose al centre el pacient

Experts reunits a València defenen que l’Alzheimer requerix una coordinació estreta entre salut, justícia i serveis socials per a protegir drets i autonomia dels pacients. Reclamen detecció precoç, suports jurídics adaptats i actuacions ràpides davant desaparicions.

Xoc polític a Alacant per la comissió de vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

El PSPV-PSOE d’Alacant acusa el govern del PP de bloquejar informació sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan, mentres el PP defensa la legalitat de tot el procés i retreu la gestió de la pandèmia a Ana Barceló.

Nova rebaixa de l’IBI a Alacant i polèmica pel rebuig d’una comissió sobre l’autobús

El Ple d’Alacant ha aprovat una nova rebaixa de l’IBI d’1,1 milions d’euros amb PP i Vox, mentres rebutja una comissió de seguiment sobre la qualitat del servei d’autobús urbà i la creació d’un ens metropolità.

Baeza reclama frenar les crítiques desmesurades a la independència judicial

El president del TSJCV, Manuel Baeza, reclama alts càrrecs i partits que eviten crítiques desmesurades que puguen erosionar la confiança en la Justícia. També destaca el nou protocol de crisi arran de la DANA i les 58 places judicials creades a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen el Mercat Central de València per un incendi al soterrani

El Mercat Central de València ha sigut desallotjat per complet després d’un incendi declarat al soterrani, que ha obligat a tallar l’avinguda de l’Oest al trànsit.

El tancament del Principal deixa València amb un sol teatre públic

Les associacions d’arts escèniques critiquen la gestió que ha abocat al tancament indefinit del Teatre Principal de València, que deixa la ciutat només amb el Rialto com a espai públic.