Troben en bon estat a l’home desaparegut en Morella a causa del temporal

Rescat

Els efectius han trobat a l’home en un mas del municipi | CPBC

 

Esta matinada de dimecres, en la localitat de Morella, en la comarca dels Ports (Castelló), ha sigut trobat amb vida l’home que havia desaparegut este dimarts a causa del temporal que ha afectat estos dies el territori valencià.

 

Segons informa en el seu compte de ‘Twitter’ el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), els efectius han conseguit arribar a dos masos que estaven aïllats i, en un d’ells, han trobat a l’home en perfecte estat de salut.

 

El desaparegut havia eixit de sa casa este dimarts i no havia tornat i se sospitava si havia pogut patir alguna classe d’accident per culpa del fort temporal. Els treballs de busca havien sigut molt complicats, a causa de l’enorme presència de neu que hi ha en la localitat i els voltants.

 

Una persona desapareguda

No és l’única persona desapareguda durant este temporal, de fet, la Guàrdia Civil busca a un home de 67 anys que es troba desaparegut des d’este dilluns de matí, quan es desplaçava en el seu vehicle des de Benidorm a Callosa d’en Sarrià, en la Marina Baixa. 

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.