17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Vídeo: Llàgrimes en la despedida de ‘Mujeres y hombres y viceversa’ de Toñi Moreno

Toñi Moreno li para els peus a Kiko Jiménez

Toñi Moreno es va despedir el passat 31 de desembre dels espectadors | CUATRO

 

Sense dubte este 2020 arriba ben carregat de canvis per a la presentadora de ‘Mujeres y hombres y viceversa’  Toñi Moreno. La seua maternitat imminent farà que haja de canviar els seus hàbits i viatges relacionats amb els múltiples programes de televisió que presenta i fer una parada per a dedicar-se per complet al bebé que està esperant.

 

A pesar que ja ha faltat alguns dies al davant del programa dels migdies de Cuatro, ara pareix que la seua baixa ja serà permanent fins que nasca la criatura. El programa això ho sabia i li va voler dir adéu a la periodista de la millor manera possible, fent-li llegir un text que havia preparat l’equip dirigit a ella.

 

En l’escrit li donaven les gràcies per la bona faena feta durant tot este temps i li desitjaven que tot anara bé i la van convidar a tornar quan haja passat este bon moment personal. Ella s’emocionava i, entre llàgrimes, llegia el text que servia també per a passar-li el relleu a qui serà la seua substituta durant la seua baixa.

 

 

Nagore Robles li fa el relleu

A pesar que havia sonat el nom de Sandra Barneda damunt de la taula, finalment la cadena i la productora es van acabar decidint per Nagore Robles, col·laboradora regular del programa pràcticament des del seu inici i coneixedora del format.

 

A demés, Robles compta amb l’afecte dels seguidors del programa i coneix tots els entramats d’este, cosa que permetrà que l’adaptació siga molt senzilla, tant per a ella com per als concursants del format. La tornada de Toñi Moreno no té data, però segons pareix tardarà un temps, el suficient per a que Nagore puga demostrar les seues habilitats com a conductora de programes.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent deixa ratxes de fins a 121 km/h a Castelló i 102 a València amb avisos extrems actius

Les ratxes de vent han aconseguit 121 km/h en Fredes i 102 km/h en l'aeroport de València, amb avisos roig i taronja vigents. 112 i bombers han multiplicat les intervencions.

Pau Navarro critica l’arbitratge i el joc del Getafe després del 2-1 al Vila-real

Pau Navarro va carregar contra l'arbitratge de Miguel Sesma Espinosa i va denunciar que al Getafe 'els premien el tirar-se, xisclar i fer faltes'. Així i tot, va assumir fallades pròpies i de l'equip i va demanar centrar-se en guanyar més dols.

La Reial Societat es proclama campiona de la Copa Joma; Fent Camí i Platges Castelló completen el podi

La Reial Societat s'ha proclamat campiona per primera vegada de la Copa Joma a València amb 78.5 punts. Fent Camí va ser segon, Platges Castelló tercer i el Barça va acabar quart.

Corberán: el València es deixarà la vida per a aconseguir els tres punts

Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a guanyar en el Ciutat de València davant un Llevant competitiu. Tindrà baixes en el lateral dret i en atac.

Castre: el derbi és especial per a l’afició i donarem el màxim

El tècnic del Llevant va recalcar que el derbi és especial per a l'afició i que l'equip farà el màxim per guanyar. Va confirmar la baixa de Raghouber, l'onze decidit i va descartar rotacions malgrat el calendari.

Derbi al límit a València: Llevant i València es juguen la permanència

Llevant i València arriben al derbi separats per cinc punts i amb urgències: els granotas són penúltims i els blanc-i-negres no poden fallar per a evitar el descens.

La supervivència del càncer infantil s’eleva al 85,2% en la Comunitat Valenciana

La supervivència a cinc anys del càncer infantil en la Comunitat Valenciana aconseguix el 85,2%, enfront del 80% de la dècada prèvia. La Generalitat impulsa un centre de prototeràpia i reforça el seguiment a llarg termini i la xarxa pediàtrica.

El Getafe enlaira a costa del Vila-real (2-1)

El Getafe va véncer 2-1 al Vila-real amb punts de Arambarri, de penal, i Satriano; Mikautadze va retallar tard. El triomf allunya als azulones del descens.