Uns pares i el seu fill intenten matar d’11 punyalades a un home en Sax

Ejemplo de shortcode con estilo
Li pegaren fins a 11 punyalades   | cedida La Guàrdia Civil ha detingut en Sax, en la comarca del l’Alt Vinalopó (Alacant), a tres membres d’una mateixa família per intentar matar a un home amb onze punyalades. Dos dels detinguts han ingressat en la presó i la víctima, que seguix en l’hospital, va ser agredida en el seu […]

Li pegaren fins a 11 punyalades   | cedida

La Guàrdia Civil ha detingut en Sax, en la comarca del l’Alt Vinalopó (Alacant), a tres membres d’una mateixa família per intentar matar a un home amb onze punyalades. Dos dels detinguts han ingressat en la presó i la víctima, que seguix en l’hospital, va ser agredida en el seu propi domicili.

 

L’institut armat ha detallat que els van avisar dels fets a les 13.30 hores i que els agents van trobar a l’home en terra amb fins a onze punyalades, a més de talls i colps per tot el cos. Als detinguts se’ls imputa un delicte d’homicidi en grau de temptativa, segons ha indicat la Guàrdia Civil que  també ha explicat que la víctima és un espanyol, de 43 anys.

 

La rapidesa amb la que es va actuar va permetre detindre als presumptes autors —un pare i el seu fill—, de nacionalitat espanyola i de 55 i 21 anys. La víctima va haver de ser traslladada a l’Hospital General Universitari d’Elda a causa de la gravetat de les seues ferides.

 

Una arma de foc, un garrot, una navalla i dos matxets

En la reconstrucció dels fets, va participar personal especialitzat del Laboratori de Criminalística de la Comandància d’Alacant. Entre les mostres arreplegades, es va trobar una baina i un projectil amb els que s’ha pogut confirmar l’ús d’una arma curta de foc en esta agressió; a més d’un garrot amb el que havien pegat els colps, una navalla i dos matxets, dels que no es va poder determinar que hagueren sigut utilitzats.

 

D’esta manera, la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Novelda va poder saber que una tercera persona havia participat en els fets, una dona espanyola de 54 anys, que va abandonar la casa instants abans de què arribaren els agents. Esta dona és esposa i mare dels dos hòmens detinguts i va ser detinguda el passat dilluns, dia 11.

 

Estes tres persones van ser posades a disposició del Jutjat de primera Instància i Instrucció número 1 de Villena, dimarts passat, com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi dolós en grau de temptativa. L’autoritat judicial va decretar l’ingrés en presó dels dos hòmens, mentres que la dona va quedar en llibertat amb càrrecs. La víctima, encara que ha patit lesions greus, evoluciona favorablement amb pronòstic reservat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pluja al litoral valencià i fins a 30 graus pel pont de Tots Sants

El pont de Tots Sants combinarà ruixats intensos a València i Alacant amb temperatures de fins a 30 graus al sud. La setmana següent podria portar més pluja i fred nocturn.

Ferran Torres conquista el mercat del luxe amb la seua imatge ‘canalla’

El gol de Ferran Torres en el Mundial ha impulsat la seua projecció comercial. Les marques de moda, restauració i esport busquen ara la seua imatge.

Marta Suárez s’estrena en la convocatòria d’Espanya i Awa Fam és baixa

Marta Suárez ha sigut convocada per primera vegada amb la selecció absoluta per a la classificació de l’Eurobasket de 2027. Awa Fam és una de les quatre absències respecte al Mundial.

Otorbi renova fins a 2031 i vol tornar per ajudar el Valencia

David Otorbi ha ampliat el contracte amb el Valencia fins a juny de 2031. La clàusula puja a 60 milions d’euros i el jugador es recupera d’una lesió.

Halloween impulsa un 16 % les vendes de carabassa en un any

La demanda de carabassa ha augmentat un 16 % respecte de 2025. La Comunitat Valenciana lidera el cultiu a Espanya, amb 1.780 hectàrees.

El Nou Mestalla centra l’aposta dels nous inversors del València

Pitchwise ha acordat adquirir el 42 % del València i aportar 100 milions d’euros. Meriton mantindrà la majoria i Kiat Lim continuarà com a president.

La dana va deixar contaminants perillosos per als ecosistemes, però no per a la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC detecta contaminants que superen àmpliament els llindars ecològics, encara que la pols no suposa un perill tòxic afegit per a les persones.

València acull este dissabte un homenatge i una manifestació per les persones mortes en la dana

Este dissabte, València acollirà un homenatge a les 233 persones mortes en la dana i una manifestació pel centre de la ciutat, dins dels actes del segon aniversari de la tragèdia.