21.4 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

La Fiscalia demana 136 anys de presó per a l’home que abusà de 20 menors en l’àrea metropolitana de València

 

El juí contra l’home, de 40 anys i de nom Antonio P., que presumptament va abusar de fins a 20 menors entre 2016 i 2017 ha començat este dilluns. La Fiscalia demana 136 anys de presó per deu delictes de prostitució de xiquets menors de 16 anys, abús sexual, huit delictes d’exhibicionisme i provocació sexual i un de corrupció de menors, tots ells contra 20 víctimes.

 

Per una altra part, el Ministeri Públic demana que se li aplique l’agreujant de reincidència perque l’Audiència Provincial de València ja l’havia condemnat abans per abusos sexuals i corrupció de menors, segons ha avançat ‘Las Provincias’. 

 

Antonio P. va ser detingut per la Policia Nacional el 27 de novembre de 2017 pels delictes prostitució de menors, a més d’exhibicionisme i provocació sexual. L’acusat demanava fotos de caràcter sexual als xiquets i després els proposava tindre sexe a canvi de diners i regals. El presumpte autor dels fets hauria utilitzat als xiquets d’entre 13 i 15 anys per a fer material pornogràfic

 

S’ha defensat dient que no recorda res i que va patir bullying de menut

Durant la major part del juí, l’acusat s’ha limitat a defensar-se dient que no recorda els fets pels què se’l condemna: «No me’n recorde de la mitat de les coses. No sé si tenia als xavals que em cita en WhatsApp», ha sigut la seua recurrent resposta durant la primera jornada de juí del cas a les preguntes de la Fiscalia. 

 

Tot i que s’han trobat conversacions de WhatsApp en el telèfon mòbil de l’acusat que servixen de prova dels delictes, Antonio P. ha tornat a contestar a les preguntes sobre açò que no ho recorda, com en la majoria d’elles. Excepte en una a on se li ha plantejat el fet de què haguera permés que algunes xiques menors d’edat entraren en una discoteca molt coneguda. L’acusat, directament, ha decidit no contestar a esta pregunta. 

 

Com a defensa, ha contat en ple juí que de menut va patir bullying per ballar flamenc: «No tenia molts amics, la gent s’apartava de mi, tinc dos trastorns diagnosticats».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pilar Bernabé alerta d’un relleu de Mazón decidit per Abascal i exigix urnes en la Comunitat

Bernabé ha denunciat que el relleu de Mazón pot quedar en mans d'Abascal després de la negociació entre PP i Vox. Ha reclamat eleccions perquè la ciutadania decidisca.

El centre i Colònia Madrid concentren la calor urbana a Benidorm, segons un estudi

Un mapatge amb una vintena de sensors durant les quatre estacions ha identificat el centre i Colònia Madrid com els punts més calorosos de Benidorm. La calor s'intensifica a la nit en àrees denses i disminuïx en barris oberts amb més vegetació

Feijóo demana mantindre l’estabilitat en el Govern valencià

Feijóo ha instat a 'mantindre l'estabilitat' en el Govern valencià i a actuar amb 'serietat i rigor'. Ho ha dit després de les exigències avançades per Vox.

AIReF: la quitació de deute no compensa l’infrafinançament de la Comunitat Valenciana i Murcia

AIReF sosté que el repartiment de la quitació de deute no compensa l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana i Murcia. La mesura reduïx interessos i avança el compliment legal, però no evita que seguisquen amb dèficit ni que necessiten finançament extraordinari.

Paiporta aprova una moratòria de dos anys per a convertir locals en vivendes en planta baixa

El ple municipal va aprovar una moratòria de dos anys que suspén llicències i declaracions responsables per a convertir locals de planta baixa en vivendes i allotjaments. La decisió busca reduir el risc d'inundacions i revisar el PGOU; va tirar avant amb PSOE, Compromís i PP, amb el vot en contra de Vox.

Pilar Bernabé tampoc acudirà a la comissió d’investigació de la DANA de Les Corts

La delegada del Govern no acudirà a la comissió sobre la DANA en Les Corts en considerar que els membres de l'Executiu rendixen comptes davant Congrés i Senat. Critica a Mazón i al PP.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis al síndic del PP en Les Corts i a l’amo del Ventorro

La instructora de Catarroja ha acordat cridar a declarar a Juanfran Pérez Llorca, al propietari del restaurant on va menjar Carlos Mazón el dia de la DANA i a cinc càrrecs de l'equip del president. Les testificals busquen aclarir crides i el procés de decisions del Cecopi del 29 d'octubre de 2024.

Feijóo defén mantindre l’estabilitat en el Govern valencià

Feijóo ha reclamat serietat i rigor per a mantindre l'estabilitat en el Govern valencià. Ha respost així a les exigències anunciades per Vox per a fer costat al PP.