Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Frank Cuesta carrega contra el «populisme mediambiental»

Frank Cuesta arremet contra el populisme de l'Amazones

Frank Cuesta arremet contra el «populisme de l’Amazones» | FACEBOOK

 

Frank Cuesta, qui va guanyar fama sent presentador al canal de televisió Cuatro, ha manifestat el seu desacord amb la manera com s’està criticant la situació de l’incendi de l’Amazones. A través del seu perfil de les xarxes socials, Cuesta va transmetre el següent missatge: «M’han arribat peticions de fundacions espanyoles per a ajudar l’Amazones… i cap per a les Canàries», explicava el lleonés.

 

«A la gent li importa una merda que el veí no tinga res de menjar per als seus fills, però es preocupen per una tribu a 12.000 km de distància per quedar d’activista… Quina puta societat de merda!», exclamava el veterinari, visiblement indignat.

 

Incendi a l'Amazones

Frank Cuesta ha parlat de la importància que donen des de les xarxes socials a l’incendi de l’Amazones | Cedida

 

Frank Cuesta arremet contra el «populisme de l’Amazones»

Estes declaracions de Frank Cuesta van generar moltes crítiques, algunes d’elles, atacs personals. El presentador, lluny de quedar-se en silenci, va respondre amb un vídeo penjat en el seu perfil de Facebook, que ha acabat esborrant, a on es queixava del que ell denomina «populisme mediambiental, el populisme imbècil». En concret, va referir-se als incendis de l’Amazones com el «populisme de l’Amazones».

 

A més a més, va pronunciar les següents paraules: «Lluitar per un millor medi ambient no és posar un post a internet. És començar per la muntanya o el riu que tens al costat de casa. A on he dit jo que no cal ajudar l’Amazones? Esteu burros?».

 

Durant la seua declaració, ha afegit que «cal salvar el món, sí, però no em vinguau amb el maleït populisme que l’Amazones salva la nostra vida i les Canàries no perquè és una part xicoteta». «Estic de la hipocresia de les xarxes socials fins als collons. Gent que dona lliçons des de l’ordinador de sa casa, a les 3 de la matinada», ha lamentat Frank Cuesta.

 

D’altra banda, l’aventurer ha deixat ben clar que cal extingir l’incendi de l’Amazones com més prompte millor, però que la gravetat de la situació no pot solucionar-se en les xarxes socials: «El que vullc és educar a la gent i que vegen que si fem xicotetes coses en el nostre entorn, ja estem ajudant al món».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.

Mazón tanca amb Indra un pla per a crear 1.000 ocupacions en 2026 en la Comunitat Valenciana

El Consell pacta amb Indra l'ampliació de la seua activitat estratègica i la creació de 1.000 ocupacions qualificades en 2026, amb focus en ciberseguretat i ús d'IA.