Ferida greu una dona de 37 anys en bolcar la furgoneta en l’A-31 en Villena

Pla tancat de la furgoneta implicada en l'accident de l'N-340 al Perelló, amb el vehicle on viatjava la víctima mortal al fons

Imatge d’arxiu d’una furgoneta accidentada | Agències

 

Este dimarts a migdia, a les 13.17 hores, s’ha produït un accident en l’autovia A-31 en direcció Madrid-Alacant, a l’altura de Villena. Una dona de 37 anys ha acabat ferida de gravetat i s’ha necessitat la intervenció dels bombers del Consorci Provincial d’Alacant, dels Parcs de Villena i d’Elda, per a poder alliberar-la, ja que la furgoneta que conduïa se n’ha eixit de la carretera, ha bolcat i s’ha quedat encallada en una séquia.

 

L’accident s’ha produït a 200 metres de l’eixida 171, la que connecta la Font de la Figuera amb Cabdet. La conductora ha quedat atrapada i els sis efectius dels bombers l’han treta i l’han traslladada a l’ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgències (SAMU), que l’han estabilitzada.

 

Mentrestant, ha arribat un helicòpter medicalitzat Alfa 9, tal com avança el diari ‘Información’ i la dona ha sigut traslladada al Parc de Bombers de Sant Vicent, des d’on una ambulància l’ha traslladat a l’Hospital General d’Alacant, a on ha ingressat en estat greu. La Policia Local de Villena s’ha ocupat que l’autovia no tinguera retencions i ha facilitat, d’eixa manera, que no hi haguera més accidents en la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.