Embós espectacular en la CV-36, a l’eixida de València, per un intent de suïcidi

Embós València

El trànsit ha estat tallat completament en els dos sentits | Trànsit València

 

Esta dimecres de vesprada, cap a les 18.30 hores, s’ha tallat tot el trànsit a l’eixida de València. Segons pareix, un home estava caminant per la calçada en la carretera CV-36, l’autovia que connecta València amb Torrent. La Policia ha tallat la circul·lació en els dos sentits en l’eixida del Camí Nou de Picanya.

 

 

Les accions policials han conseguit solucionar el problema en 25 minuts, cosa que ha permés recuperar un trànsit fluïd a les 18.56 hores. Amb tot, alguns usuaris s’han fet ressó de l’embós monumental que s’ha produït en un moment, ja que és l’hora punta d’eixida de molta gent de la faena i que treballa en València.

 

 

Tot i que algunes informacions inicials parlaven d’un accident en la rodalia, des del començament, les autoritats han parlat d’una «acció policial». Alguns usuaris, fins i tot, han fet fotos del lloc i han afirmat que es tractava d’un intent de suïcidi. Des de València Diari continuarem informant del cas.

 

Intent de suïcidi

Un home amenaçava de tirar-se en la CV-36 | Twitter

 

 

Últimes notícies

Desallotgen el Mercat Central de València per un incendi al soterrani

El Mercat Central de València ha sigut desallotjat per complet després d’un incendi declarat al soterrani, que ha obligat a tallar l’avinguda de l’Oest al trànsit.

El tancament del Principal deixa València amb un sol teatre públic

Les associacions d’arts escèniques critiquen la gestió que ha abocat al tancament indefinit del Teatre Principal de València, que deixa la ciutat només amb el Rialto com a espai públic.

Gran desplegament per a buscar una dona major desapareguda a Andilla

Mitjans terrestres i aeris continuen la búsqueda d’una dona major desapareguda a Andilla des de dimecres, amb helicòpter, drons i unitats canines.

Riba-roja defensa que va alertar el 112 del desbordament del Pozalet a les 12.50 hores

L’alcalde de Riba-roja de Túria, Robert Raga, ha explicat al jutjat que el consistori va alertar el 112 a les 12.50 hores del 29 d’octubre que el Pozalet començava a inundar-se i, poc després, del risc de desbordament del barranc del Poyo.

Un gran concert simultani de 1.600 jóvens músics donarà la benvinguda al curs escolar

Un total de 1.600 músics de 70 bandes juvenils oferiran este diumenge a migdia un concert simultani a València, Castelló, Alacant i Elx per a celebrar l’inici del curs escolar i reivindicar la Música obligatòria en l’ESO.

València acollirà la preparació del Mundial de ciclisme en pista de Shangai

La selecció espanyola de ciclisme en pista es concentrarà a València del 28 de setembre al 3 d’octubre per preparar el Mundial de Shangai, que se celebrarà del 14 al 18 d’octubre, amb onze ciclistes convocats.

Empreses aeroespacials valencianes provaran els seus drons amb l’Exèrcit de Terra

Espai Aero CV, la UPV i el Regimiento de Caballería Lusitania han llançat una iniciativa pionera perquè empreses aeroespacials valencianes provin i validen les seues tecnologies amb personal militar en exercicis reals.

Mora Echo, la delfina rescatada de Canadà que vivia a l’Oceanogràfic

L’Oceanogràfic de València ha informat de la mort d’Echo, una delfina rescatada de Marineland (Canadà) en agost, mentre continua la investigació per aclarir-ne les causes.