21.4 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Un primer vídeo sexual de Verónica hauria circulat per Iveco ja fa 10 anys

Iveco Madrid

Imatge de la fàbrica on treballava Verónica | EFE

 

Ja es comença a saber què va poder passar amb Verónica –la jove mare treballadora de la fàbrica Iveco de Madrid– i què la va poder portar a suïcidar-se després que un vídeo sexual seu es difonguera entre els seus companys. I, pel que pareix, esta no ha sigut la primera volta que era víctima d’una violació de la seua intimitat i el centre de les mirades dels seus companys de faena. Ja fa uns anys, pareix que un altre company ja va compartir una primera gravació sexual de Verònica.

 

Este primer cas hauria passat fa 10 anys. En aquell cas, la jove morta mantenia una relació esporàdica amb un company molt pròxim a ella, segons explica ‘El Español’. Els dos es van gravar mantenint relacions i ell va decidir compartir-les entre un grup reduït de treballadors de la mateixa fàbrica.

 

Açò va provocar que Verònica patira les primeres burles. «Molts sabíem de l’existència d’este primer vídeo. Jo el vaig vore perquè me’l va ensenyar eixe treballador, que també l’estava ensenyant a uns altres companys amb el mòbil. Tots estaven riguent», explicava una companya. 

 

L’autor del segon vídeo la va amenaçar

A diferència d’eixa segona gravació, el fet no va tindre molta repercussió. Verónica va poder passar pàgina, tot i que el seu home actual, i en aquell moment parella, va tindre coneiximent de les imàtgens a través de la seua cunyada. 

 

El gran problema ha arribat anys després. El presumpte autor del segon vídeo i ella van tindre una relació durant una ruptura temporal que Verònica va tindre amb el seu home. Setmanes abans que es produïra la tràgica mort de Verònica, l’altre home li hauria estat fent xantatge amb publicar les imàtgens.

 

No va poder aguantar que el marit tornara a passar per la mateixa situació

Finalment, va complir amb la seua amenaça i va acabar complint un nou malson per a la jove. Ella va haver d’aguantar com la gent de l’altra punta de la fàbrica l’anava a vore per a saber qui era la protagonista del vídeo sexual. Abans que s’esdevinguera el tràgic final, va acudir a la direcció de l’empresa –el dijous abans de traure’s la vida– i se li va oferir un nou lloc de treball en una altra secció, lloc que Verónica va acceptar.

 

Tot i això, va haver un últim fet que va fer que s’afonara i acabara penjant-se en sa casa d’Alcalá de Henares. No va poder suportar que el seu home tornara a contemplar unes imàtgens com eixes amb un altre home. Possiblement, per no voler tornar a viure una crisi d’esta classe, va decidir posar punt final a la seua existència.

Últimes notícies

El centre i Colònia Madrid concentren la calor urbana a Benidorm, segons un estudi

Un mapatge amb una vintena de sensors durant les quatre estacions ha identificat el centre i Colònia Madrid com els punts més calorosos de Benidorm. La calor s'intensifica a la nit en àrees denses i disminuïx en barris oberts amb més vegetació

Feijóo demana mantindre l’estabilitat en el Govern valencià

Feijóo ha instat a 'mantindre l'estabilitat' en el Govern valencià i a actuar amb 'serietat i rigor'. Ho ha dit després de les exigències avançades per Vox.

AIReF: la quitació de deute no compensa l’infrafinançament de la Comunitat Valenciana i Murcia

AIReF sosté que el repartiment de la quitació de deute no compensa l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana i Murcia. La mesura reduïx interessos i avança el compliment legal, però no evita que seguisquen amb dèficit ni que necessiten finançament extraordinari.

Paiporta aprova una moratòria de dos anys per a convertir locals en vivendes en planta baixa

El ple municipal va aprovar una moratòria de dos anys que suspén llicències i declaracions responsables per a convertir locals de planta baixa en vivendes i allotjaments. La decisió busca reduir el risc d'inundacions i revisar el PGOU; va tirar avant amb PSOE, Compromís i PP, amb el vot en contra de Vox.

Pilar Bernabé tampoc acudirà a la comissió d’investigació de la DANA de Les Corts

La delegada del Govern no acudirà a la comissió sobre la DANA en Les Corts en considerar que els membres de l'Executiu rendixen comptes davant Congrés i Senat. Critica a Mazón i al PP.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis al síndic del PP en Les Corts i a l’amo del Ventorro

La instructora de Catarroja ha acordat cridar a declarar a Juanfran Pérez Llorca, al propietari del restaurant on va menjar Carlos Mazón el dia de la DANA i a cinc càrrecs de l'equip del president. Les testificals busquen aclarir crides i el procés de decisions del Cecopi del 29 d'octubre de 2024.

Feijóo defén mantindre l’estabilitat en el Govern valencià

Feijóo ha reclamat serietat i rigor per a mantindre l'estabilitat en el Govern valencià. Ha respost així a les exigències anunciades per Vox per a fer costat al PP.

Damnificats de Horta Sud demanen un pacte d’Estat i arranjaments urgents després de la DANA

L'Associació de Damnificats Horta Sud ha reclamat en la comissió del Congrés un pacte d'Estat davant catàstrofes i l'arranjament immediat de barrancs i llits. Testimoniatges han denunciat descoordinació i han demanat unitat i formació per a evitar que es repetisquen tragèdies.