11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Una fàbrica de Paiporta repartix 14 milions als seus treballadors amb dècims comprats a Almansa

 

Una fàbrica de Paiporta ha resultat premiada este any en el sorteig de la Loteria de Nadal, concretament han resultat premiats amb 14 milions d’euros, una quantitat astronòmica pertanyent al segon premi del sorteig de Nadal. Aquesta empresa va comprar els seus dècims a l’administració número 2 d’Almansa, a Albacete. Des de fa anys, un treballador de l’empresa compra número d’este sorteig a Almansa i com cada any va preguntar qui volia i qui no. Segons ha avançat ‘Las Provincias’, l’empresa ‘Muebles Castellano’, va comprar loteria per a 16 o 15 dels seus treballadors, dels 19 que composen la plantilla. És a dir, tres o quatre no van encarregar la loteria. Alguns posseeixen un dècim i ga resultat premiat amb 125.000 euros i altres compartixen el seu. En total amb 11 dècims premiats esta vesprada van a celebrar-ho amb molta alegria. El premi s’ha repartit en aquest cas en administracions d’Almansa (Albacete), Albacete, Pedreguer, a la Marina Alta, i Castellbisbal (Barcelona).

En el cas de Pedreguer, a l’administració ‘Àngel de la Sort’, s’han venut 70 dècims del número agraciat, rebent els diners la penya festera La Catástrofe. El 4211 del tercer premi ha arribat fins a 18 llocs de la Comunitat amb 9,6 milions d’euros, 7,65 d’ells en Viver. En esta localitat castellonenca tota la fortuna s’ha venut des d’un xicotet bar. En Gandia, un altre dels municipis agraciats , el tercer premi s’ha venut des del bar Gol Xicotet.

Així, en aquesta localitat de l’Alt Palància s’han venut un total de 153 dècims d’aquest 4211, amb el que el Sorteig de 2018 ha deixat una pluja de milions en aquest municipi d’uns 1.500 habitants. També en la mateixa comarca, la sort ha somrigut a la veïna localitat de Jérica, i Segorb, amb un dècim en cadascuna. Una altra comarca per la qual s’ha repartit aquest tercer premi, és l’Horta, on ha caigut més d’un milió d’euros. La localitat més afortunada ha sigut Catarroja, on s’han venut 15 dècims, seguida de Manises, amb quatre, i València i Almàssera, amb dos cadascuna. A Albal, Alfafar i Torrent s’ha venut un dècim en cadascuna.

Alacant també ha sigut premiada, amb tres dècims que han venut després d’administracions de la capital alacantina, mentre que a Castelló s’han venut dos: un en el nucli urbà i un altre al Grau. En total, 150.000 euros a Alacant, i 100.000 a Castelló. En altres localitats de la Comunitat Valenciana també s’han venut diversos dècims del 4211. En concret, han sigut a Gandia, Peníscola, Torrevella i la pedania dels Desemparats, a Orihuela.

 

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.