Els valencians jugaran més de 370 milions d’euros en la Loteria de Nadal

 

Els valencians jugaran en el sorteig de la Loteria de Nadal d’enguany més de 371 milions d’euros, quantitat només superada pels madrilenys (535 milions), els catalans (432 milions) i els andalusos (431 milions d’euros), segons la consignació efectuada per Loteries i Apostes de l’Estat.

    

Respecte a la consignació de loteria per habitant, els valencians tindran una despesa mitjana de 75,10 euros, superat pels habitants de Castella-Lleó (104,02 euros), els d’Astúries (96,32 euros), els de La Rioja (94,80 euros), els d’Aragó (91,35 euros), els de Madrid (82,29 euros), els de Cantàbria (81,23 euros) i els del País Basc (76,44 euros).

  

Per províncies, a Alacant s’han consignat 73,36 euros per habitant; a Castelló, 74,45 euros;  i a València, 76,49 euros. En el sorteig de Nadal de l’any passat, la Comunitat Valenciana va gastar un total de 323,8 milions d’euros, i la despesa per habitants va ser de 65,28 euros.

 

Quantes vegades ha caigut la grossa de Nadal en la Comunitat?

 A la ciutat de València la grossa ha tocat en dotze ocasions; a Manises, quatre; a Alzira, dos; i una vegada a Alaquàs, Benetússer, Gandia, L’Eliana, Massamagrell, Meliana, Paiporta i Sueca.

 

La grossa de Nadal ha tocat huit vegades a la ciutat d’Alacant; dos a Benidorm; i una vegada a Almoradí, El Campello, Callosa de Segura, Elx, Elda, Novelda, Onil, Sant Vicent del Raspeig, Santa Pola i Torrevella.

  

A la ciutat de Castelló la grossa ha tocat dos vegades i una vegada el primer premi ha arribat fins a Onda i Vinaròs.

 

Quina és l’última vegada que vàrem ser afortunats amb la grossa de Nadal?

L’última vegada que es va vendre la grossa a la província de València va ser en 2017 (Benetússer) en 2014 ho va fer a L’Eliana; en 2013, a València i Manises; i en 2012, a Alaquàs, Gandia i Meliana.

 

L’última vegada que es va vendre la grossa a la província d’Alacant va ser en 2012 (Alacant, Benidorm, Callosa de Segura, Sant Vicent del Raspeig i Santa Pola).

    

També en 2012 va ser l’última vegada que es va vendre el primer premi de la Loteria de Nadal a la província de Castelló (Castelló i Onda).

 

Últimes notícies

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.

Elx i Getafe es juguen la salvació i el bitllet a Europa en el Martínez Valero

Elx i Getafe s'enfronten en un partit clau en el Martínez Valero: els il·licitans necessiten guanyar per a continuar depenent de si mateixos i els azulones busquen assegurar la seua plaça europea.

El Vila-real es juga la tercera plaça en un Vallecas bolcat amb el comiat de Trejo

El Vila-real visita a un Raig ja salvat per a defendre la tercera plaça de LaLiga, en un dol marcat per la festa de la permanència i l'adeu d'Óscar Trejo.

Luís Castro rebaixa la pressió abans del Llevant-Mallorca decisiu per la permanència

Luís Castro afronta el Llevant-Mallorca com un dol decisiu però insistix que val els mateixos tres punts que la resta i rehúye fer càbales sobre el descens.

València restaurarà la fusteria de les Torres de Serrans i tancarà el monument tres setmanes

L'Ajuntament de València escometrà la restauració de la fusteria de fusta i elements metàl·lics de les Torres de Serrans, la qual cosa obligarà a tancar el monument al públic durant tres setmanes entre maig i juny.

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.