3.341 persones aturades menys a la Comunitat Valenciana en el mes d’abril

L'atur registrat en el mes d'abril a la Comunitat Valenciana ha descendit en 3.341 persones respecte al mes de març fins a situar-se en 380.543 aturats en total, segons dades publicades hui per l'Institut Nacional d'Estadística (INE). La reducció percentual de l'atur a la Comunitat Valenciana en el quart mes de l'any ha sigut del 0,87 %, per baix del 2,53 % registrat en el conjunt de les autonomies espanyoles.

 

D'esta manera, en termes interanuals, l'atur va baixar a la Comunitat Valenciana en 31.374 persones, la qual cosa suposa un -7,62% menys, i a Espanya, el nombre d'aturats va baixar a l'abril en 86.683 persones.

 

El volum total d'aturats al país va aconseguir a la fi d'abril la xifra de 3.335.868, el seu nivell més baix des de gener de 2009, segons ha destacat el Ministeri d'Ocupació. Des dels màxims aconseguits al febrer de 2013, l'atur s'ha reduït en un poc més d'1,7 milions de persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.