L’emotiu comiat de Mercadona a Rosario, una dels seus treballadores veteranes recentment jubilada

 

La cadena de supermercats Mercadona està formada per una plantilla de treballadors de més de 80.000 persones. No obstant açò, ara en la companyia seran un menys. Una de les seues treballadores veteranes acaba de jubilar-se després de treballar per a Mercadona durant 23 anys. Es tracta de Rosario Rodes, una de les carnisseres del supermercat situat en la localitat de Santa Pola, a Alacant.

Rosario portava 23 anys treballant en este establiment des que va ser triada per a cobrir una vacant en la carnisseria, després que buscara treball perquè «em feia falta treballar». «Per a mi va ser un canvi molt gran, perquè treballar amb un sou fixe, un horari bé… Per a mi era molt generós allò», ha explicat sobre la seua experiència després d'entrar en l'empresa: «Esta empresa és capdavantera per alguna cosa, i és perquè la formem tots, tots treballant i tots a l'una».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Alacant eliminen més de 8.000 places de vivendes turístiques, segons Exceltur

Les places en vivendes d'ús turístic cauen en 31.500 en les 25 principals ciutats, amb forts descensos a València, Alacant, Eivissa, Palma, la Corunya i Santander, segons Exceltur.

Injusa reforça la seua estructura financera i accelera el seu pla d’expansió internacional

Injusa reestructura el 70% del seu finançament a llarg termini després d'un acord amb diverses entitats bancàries i es prepara per a créixer en mercats internacionals i noves línies de negoci.

La compra de vivenda per estrangers cau a Espanya però es dispara en la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivenda per estrangers va baixar a Espanya en la segona mitat de 2025, però la Comunitat Valenciana va concentrar el 40% de les operacions de no residents, molt per davant de la resta de comunitats.

Sanitat ordena retirar un lot de la crema solar Grat SPF-50 per una substància prohibida

Sanitat ha ordenat el cessament de comercialització i la retirada del mercat d'un lot de la crema solar Grat SPF-50 després de detectar benzofenona, una substància prohibida en cosmètics, i demana als usuaris que no la utilitzen.

El PP acusa el PSPV d’indigència moral després de reobrir-se la causa del excomisionado de la dana

El PP aprofita la reobertura de la causa contra el excomisionado de la dana per falsificació de títol per a acusar el PSPV d'indigència moral i d'encadenar casos de suposat frau i corrupció en el seu entorn.

Els promotors de festivals a la Ciutat de les Arts exigixen una resposta immediata per a salvar la temporada

Els organitzadors dels festivals a la Ciutat de les Arts i les Ciències reclamen una reunió urgent amb les administracions per a evitar la paralització dels esdeveniments i un impacte econòmic estimat de 40 milions d'euros.

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts una sessió de control centrada en la seua gestió i en la immigració

Juanfran Pérez Llorca afrontarà la setmana vinent la seua quinta sessió de control en Les Corts, marcada per les crítiques de l'oposició a la seua gestió i per una pregunta de Vox sobre l'impacte econòmic de la immigració.

Alaquàs demana ser declarada zona de vivenda altament tensionada per a frenar l’escalada de preus

L'Ajuntament d'Alaquàs aprova una moció per a sol·licitar a la Generalitat la declaració de zona altament tensionada en vivenda i reclama més parc públic, control del lloguer i límits a l'especulació immobiliària.