Un home mata a una dona d’un tir d’escopeta a Vinaròs

Una dona d'uns 30 anys d'edat i la seua parella, de 40 anys, han sigut trobats hui morts per arma de foc en un habitatge de la localitat castellonenca de Vinaròs en el que sembla un nou cas de violència masclista, segons han informat fonts de la investigació. Segons les mateixes fonts, la parella és de nacionalitat alemanya i tenien una segona residència en un habitatge situat al nord de la costa de Vinaròs, en la qual residien de manera temporal.

 

Pel que sembla, els cossos sense vida de la parella haurien sigut trobats pels pares de la dona, mentre que encara no s'ha procedit a l'alçament dels cadàvers.Fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) han explicat que a les 7.20 hores s'ha mobilitzat una unitat del SAMU a un domicili de Vinaròs després de rebre un avís que s'havien produït tirs, però l'equip mèdic només ha pogut confirmar la defunció de la parella, tots dos per arma de foc. Seguirà ampliació.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.