Turespaña difon un text ple d’errors per a promocionar la Magdalena en Internet

Turespaña festes Magdalena

Turespaña difon un text ple d’errors per a promocionar la Magdalena en Internet | Turespaña
 

La intenció era difondre les festes de la Magdalena en tot el món gràcies a internet, però el resultat ha sigut una sèrie d’errors significatius. És el resultat del text en castellà que ha publicat Turespaña, l’entitat encarregada de promocionar Espanya com a destinació turística en el mercat exterior, i que conté nombrosos errors històrics i de traducció en les onze línies que parlen de les festes de la Magdalena.

El fet ho posa hui de manifest la televisió autonòmica À Punt detallant en una notícia els errors i les incorreccions amb què, suposadament, s’intenta promoure la Magdalena del 2022.

 

“Un dels errors del text que es pot llegir en el web de Turespaña és la de la data de la fundació de la ciutat. El text, que convida a participar en les festes data la fundació de Castelló de la Plana en el segle XV, en lloc del XIII”.

 

D’altra banda, segons sembla, a més, a aquestes incorreccions se sumen altres fallades que provenen de l’ús del traductor automàtic sense revisió posterior. I és que es parla d’una processó nocturna del “devuelvo”, per a referir-se a la Tornà de la Romeria, que es fa la vesprada després d’anar a l’ermita de la Magdalena.

 

Una altra dels errors més cridaners del text oficial que es pot llegir en internet és la referida a la descripció de les gaiates, que qualifica de «un desfile con tejos y cayados con iluminación policroma«, alguna cosa que ja ha indignat al món fester.

 

En aquest enllaç es pot veure el text anteriorment citat.

 

 

 

Últimes notícies

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per tràfic de drogues

Un hòmen de 49 anys amb una ordre europea de detenció per tràfic de drogues ha sigut arrestat a Alacant. El reclamava Àustria per uns fets comesos a Viena en 2022.

Mor sobtadament Jelly Bean, una de les belugues rescatades de Marineland Canadà i acollides a l’Oceanogràfic

L'Oceanogràfic de València ha informat de la mort sobtada de Jelly Bean, una de les belugues rescatades de Marineland Canadà i traslladades al parc el mes d'agost, després d'uns dies amb problemes d'alimentació. Els veterinaris faran una necropsia per a aclarir les causes, mentres Cleopatra i els quatre dofins rescatats en la mateixa operació continuen evolucionant bé.

Duelos directes entre aspirants al títol en la tercera jornada del grup VI

La tercera jornada del grup VI de Tercera Federació arriba marcada per enfrontaments directes entre candidats a l’ascens com Levante B-Ontinyent 1931 i Atlético Saguntino-Villarreal C, amb el Torrent líder i l’únic ple de punts.

Deting a Castelló després de donar positiu en alcoholemia i xocar amb quatre cotxes

Un jove de 26 anys ha sigut detingut a Castelló després de donar positiu en alcoholemia, col·lidir amb quatre vehicles i amenaçar un agent de la Policia Local.

Detinguts a Barcelona i Gipuzkoa per segrestar un home a Finestrat i robar-li 20.000 euros

Un home i una dona han sigut detinguts acusats de segrestar i agredir violentament un home en un apartament de Finestrat per sostraure-li prop de 20.000 euros en joies, diners i criptomonedes. El presumpte líder ha ingressat a la presó provisional, mentre que ella ha quedat en llibertat amb mesures cautelars.

Dosos d’altura en la tercera jornada del grup VI de Tercera Federació

La tercera jornada del grup VI de Tercera Federació arriba amb dos enfrontaments destacats entre aspirants a l’ascens i diversos partits clau per a confirmar sensacions en este inici de lliga.

La Fiscalia del Suprem demana al TSJCV l’auto que va exonerar Mazón per la gestió de la DANA

La Fiscalia del Tribunal Suprem ha sol·licitat al TSJCV l’auto amb què es va rebutjar investigar Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, dins d’una querella del PSPV-PSOE per presumpte fals testimoni en una comissió del Congrés.

Cap de setmana amb ruixats al sud de la Comunitat i temperatures estables

L’oratge d’este cap de setmana estarà marcat pels núvols i els ruixats forts al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb temperatures sense canvis importants. Diumenge s’espera un ambient més estable i cels poc nuvolosos.