12.3 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

El que ha fet el veí de València que viu damunt de la seu de VOX

La usuària de Twitter @mirapeces ha compartit una de les fotos més difoses en la xarxa social en les últimes hores en mostrar la curiosa estampa que es pot veure en la façana de Vox a València, situada en un cèntric carrer de la ciutat.

La seu del partit està situada en un primer pis i, al costat del nom del partit, apareixen dos  banderes d’Espanya al balcó. El curiós és que dos pisos més amunt, en el tercer, el veí que viu allí ha deixat ben clara la seua postura penjant del seu altres dos banderes. En aquest cas, les de l’orgull LGTBI i trans.

Les reunions de veïns han de ser gracioses”, ha escrit la usuària al costat de la foto en la qual es veu la façana, que en menys d’un dia s’acosta als 4.000 i supera els 65.000 ‘m’agrada’.
Vox va inaugurar aqueixa seu de València el passat estiu en un acte que va comptar amb la presència del dirigent del partit Javier Ortega Smith.

No és la primera vegada que al partit d’Abascal li passa una cosa molt semblant en una de les seues seus. En la mateixa línia, en 2020 va triomfar en les xarxes socials el veí de Huelva que viu just damunt de la seu de Vox de la capital va penjar una bandera arc de Sant Martí del seu balcó.

Perquè just davall es troba el café-bar La Tertúlia, un local especialitzat a menjar veneçolà situat en l’Avinguda de Portugal de la capital de Salamanca.

Una coincidència que va generar multitud de bromes en les xarxes.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.