Mastodon
28.2 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

José Luis Gil i Cristina Medina no tornaran a ‘La que se avecina’

En un intent per continuar sent líder d’audiència, ‘La que se avecina’ ja s’ha posat a la feina a l’hora de rodar la seua tretzena temporada. Una sèrie de nous capítols que prometen portar novetats al format, entre les quals està l’absència d’alguns dels pesos pesants de la producció.

Baixes que, per descomptat, són de força major, ja que els impedeixen ser presents durant el rodatge.

Per a revelar alguns dels detalls que giraran entorn d’aquesta nova temporada, Nano Boza i Carlota Boza s’han assegut en ‘El Taburete’ de la SER per a buidar incògnites: “Tenim un edifici nou. Com a edifici em sembla més bonic, l’altre era més simple i aquest està més adaptat a cada personatge (…) Amb dir que alguns pisos tenen gotelé… Va amb la personalitat”, deien, deixant entreveure que els pisos estan decorats en funció de la personalitat de cadascun dels seus inquilins en la ficció.

Però això no és tot. Durant l’animada entrevista, els germans també han parlat sobre l’absència de dos dels personatges més destacats de ‘La que se avecina’.

La sèrie es queda sense president i sense prima oportunista
En la ficció, José Luis Gil i Cristina Medina donen vida a Enrique i Nines respectivament. Tots dos personatges formen part del popular elenc de protagonistes d’una de les sèries que ha aconseguit fer història gràcies a la seua popularització i consolidació en la televisió.


En una entrevista a la cadena SER, Carlota Boza, que encarna a Carlota Rivas, filla d’Amador i Maite, ha revelat alguns detalls sobre la nova temporada de la qual encara no se sap quan serà la seua estrena, però tot apunta al fet que siga per al 2023.

Entre altres detalls, s’ha referit a la participació del president de la comunitat i la prima de Raquel donant a entendre que, malgrat que es troben recuperant-se de les seues respectives malalties i estiguen un temps, allunyats dels focus, la porta es manté oberta per a una possible incorporació esporàdica futura: “No sé si acabaran eixint com a episòdics, crec que hi ha diversos actors que entren per a un episodi, em sembla molt guay i molt interessant“.

A més, una altra de les grans preguntes que giren entorn de la nova temporada de la sèrie és l’aparició de Paz Padilla. Tot apuntava al fet que, després del seu acomiadament de Telecinco, la presentadora no tornaria a formar part de cap dels formats de la cadena. Una idea que ha fet un gir de 180 graus arran que la productora emetera un comunicat en el qual admetia haver représ el seu vincle laboral amb la gaditana.
Per a finalitzar, cal recordar que Vanesa Romero tampoc apareixerà en aquesta nova temporada de la longeva sèrie de Telecinco, encara que l’actriu va deixar la porta oberta a tornar.

Últimes notícies

La taula de la comissió de la DANA en Les Corts es reunix el dijous per a fixar el calendari de compareixences

La taula de la comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre fixarà este dijous el calendari de compareixences per a l'actual període de sessions. La reunió reactivarà uns treballs pausats a l'estiu i marcats pel pols polític entre els grups.

Protesta en la Universitat d’Alacant exigix la dimissió de Mazón en l’obertura del curs

Unes 150 persones van rebre amb crits i pancartes a la comitiva acadèmica a les portes del Paranimf de la UA. Van increpar al conseller Rovira i l'acte va començar amb lleuger retard, sense incidents.

Els accidents laborals amb bicicletes i patinets es disparen un 400% en nou anys en la Comunitat Valenciana

Bicicletes i patinets ja són el tercer vehicle amb més sinistres laborals amb baixa en la Comunitat, amb 2.981 casos des de 2016. El 91% ocorre in itinere i els dies perduts es multipliquen.

València afronta un dèficit de 133.340 vivendes i mira a l’àrea metropolitana per a créixer

Un informe calcula un dèficit de 133.340 vivendes a la província fins a 2030. L'eixida passa per planificar el creixement en l'àrea metropolitana amb més sòl, densitat i transport àgil.

Compromís acusa el PSOE de frenar la comissió de la DANA en el Congrés

Compromís acusa el PSOE de mantindre paralitzada la comissió sobre la DANA per vetar la compareixença de Pedro Sánchez. La comissió es va constituir al maig i no ha avançat.

Mercadona reforça el seu lideratge en 2025 i aconseguix el 27,1% de quota

Mercadona consolida el seu lideratge en gran consum en els huit primers mesos de 2025 amb un 27,1% de quota i el major avanç del sector. L'hipermercat perd traccion mentres guanyen terreny les cadenes d'assortiment curt i les regionals.

Massó deixa en mans dels grups convidar a víctimes de la DANA al Debat de política general

La Presidència de Les Corts assenyala que l'assistència de víctimes de la DANA al Debat de política general depén de cada grup parlamentari. Massó afirma que no posarà objeccions.

Treballadors de la sanitat pública protesten contra el tancament en fals de l’Estatut Marc

Sindicats de la sanitat pública es concentren per a rebutjar el tancament en fals de la reforma de l'Estatut Marc i exigir millores laborals que porten anys reclamant.